Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elijah
Skrevet

Det sies at et bilde sier mer enn tusen ord. Hva gjør da en film? ;)

Vi har allerede diverse diskusjoner gående på forumet rundt det å møte nye kvinner og skape nye relasjoner.

Jeg er av den oppfatning at hovedpersonen i filmen VCB, Juan, er en glimrende sjarmør man kan lære mye av ;) Sjarmør er forøvrig mitt nye ord istedenfor forfører. Det har en mer positiv klang ;)

Jeg råder unge noviser og kvinner som er interessert i temaet å se filmen. Rapporter tilbake så kan vi diskutere.

Grunnen til at jeg kom på denne filmen er at jeg synst den gir et bilde av en attraktiv mann som IKKE er drittsekk, noe mange på forumet tydeligvis mener man må være for å tiltrekke det motsatte kjønn.

Hilsen,

Elijah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mange misoppfatter begrepet drittsekk, og det trengs vel en liten begrepsdiskusjon rundt det hele. Ja, som mann må man vitterlig være litt "drittsekk", men hva er det som karakteriserer en?

Kortversjon, man trenger verken være voldelig eller slem mot dama for å være "drittsekk". Poenget er at man ikke skal være tøffel, man skal tåle en heftig diskusjon uten å gi seg og man skal generelt ikke la dama vite hvor man har en til enhver tid. Skap spenning, vis at du også klarer deg uten henne, ikke være avhengig 24/7, så er det mye enklere enn mange her ser ut til å tro. Altfor mange gutter læres opp i dag til å bli ettergivende pyser som ikke takler hverken debatt eller fysisk konflikt. La deg aldri pille på nesen, hverken verbalt eller fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...