Gå til innhold

Hjelp - kan jeg ha så lys kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en kjolekrise på gang, og lurer på om alle dere etiketteeksperter kan hjelpe meg:

Har funnet en kjole jeg liker, den er knelang, men litt "kapper" på. Kjolen er champagnefarget/litt gylden men den ser jo ganske lys ut, men ikke hvit..

Finner desverre ikke noe bilde på kjolen, som jeg kan vise til..

Hva tror dere? Kan det brukes når jeg er gjest i bryllup?

Videoannonse
Annonse
Gjest Airi Chikako
Skrevet

Eneste sikre tips: Hør med bruden

Skrevet

Ja, hør med bruden. Hvis hun har stor prinsessekjole vil din knelange kjole sikkert være helt i orden - hvis hun har en enkel kjole kanskje ikke.

Eventuelt kan tilbehør med noe mer farge på gjøre deg mindre "brudete" hvis det i det hele tatt er noen grunn til forveksling (noe det sjelden er). Men enkelte bruder kan sikkert bli fornærmet, og da er det sikkert bedre å høre med henne enn å la være.

Skrevet

Jeg ville funnet en annen kjole. Hva hvis bruden sier at det ok fordi hun ikke tør å si at det ikke er greitt?

Skrevet

Jeg ville funnet en annen kjole. Hva hvis bruden sier at det ok fordi hun ikke tør å si at det ikke er greitt?

Da er det strengt tatt brudens problem. Om en gjest spør slik, er det gjerne fordi man vil høre på brudens ønske.

Skrevet

Hei hei:)

takk for svar. Jeg valgte faktisk en annen kjole, orker ikke gå og tenke på "hva om" "hvorfor" "hvordan kan hun" etc... Vanskelig Med farger i år siden det er så in med nude beige lys rosa etc...

Men jeg mener uansett dette er et tema... Har blitt litt tema internt i venninnegjengen i år siden mange lurer på hva som er ok å bruke, så tar gjerne videre meninger..

Personlig mener jeg at alt som bryter mot rosa er safe eller safere fordi det er mindre sannsynlig at man har rosa brudekjole. Det samme er røffere stiler som ofte er korte i modellen. NB! Ingenting helt hvitt er ok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...