Neshorn Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Overskriften sier vel det meste. Har et par exer som jeg ikke føler for å få alle statusoppdateringene til slengt i trynet;) Tror jeg har lett overalt på innstillinger, men finner det ikke.
feuerstein Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Når jeg holder musen over en vilkårlig oppføring i feeden dukker det opp "Hide" ytterst til høyre, trenger ikke gå inn på innstillinger.
Neshorn Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Når jeg holder musen over en vilkårlig oppføring i feeden dukker det opp "Hide" ytterst til høyre, trenger ikke gå inn på innstillinger. Ah, men går de andre i fremtiden fra denne personen vekk da? Husker en gammel versjon av Facebook hadde slik at man kunne velge enkelte venner man ikke ville ha opp på nyhetsoppdateringen i det hele tatt. Den funksjonen der hadde jeg likt å funnet. Hvis man må trykke på "hide" har man jo allerede lest statusen:s Ikke at det er krise, men...
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Når du velger Hide så får du valg om å skjule alt fra den personen.
Gjest Niema Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Er det noen som i samme slengen vet hvordan man u-skjuler noen? :P
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Er det noen som i samme slengen vet hvordan man u-skjuler noen? :P Lurer jeg også på
Gjest Cappella Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Lurer jeg også på Home - scroll helt ned til nederst på hjemmesiden din - Edit options. (Vet ikke hva som står på norsk). Klikk inn på Edit options, der kommer opp en liste over alle du har skjult. Hvis du vil ha dem inn igjen på hjemmesiden din, er det bare å fjerne x ved siden av navnet deres.
Gjest Niema Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 Home - scroll helt ned til nederst på hjemmesiden din - Edit options. (Vet ikke hva som står på norsk). Klikk inn på Edit options, der kommer opp en liste over alle du har skjult. Hvis du vil ha dem inn igjen på hjemmesiden din, er det bare å fjerne x ved siden av navnet deres. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå