Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Hvordan er det med offentlig drikking på stranda på santhans? Mener ikke å drekke seg snøvle dritings vedsiden av alle barnefamiliene og bålet, men en rolig vennegjeng som koser seg bort fra folkene? Vet det er mye politi på santhans, og har ikke så lyst til å få bot, men husker jo fra tidligere år jeg har vært innom stranda at folk har drukket øl bort fra familier, og et par tre fedre som tar en øl mens mor passer barn. Har tidligere bare vært innom stranda og sett på bålet, men i år er jeg "invitert" til grilling og et par øl på stranda, kanskje 100-200 meter fra hvor bålet er (samme strand). Som bringer meg til det andre spørsmålet: Hvordan er det med grilling/"bål" nå? er det lov med engangsgrill på stranda i morra?
AnneBonny Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Sikkert lett å sjekke det opp hvis det ikke er lov. Men hjelpes, må da være lov å tenne bål eller sette opp en engangsgrill på stranden/fjæra. Jeg skal nå hvertfall i fjæra og båle, kose meg Endret 22. juni 2010 av AnneBonny
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 På stranda hos oss er det i hvertfall både bål og drikking. Både ungdommer og gamle drikker, har aldri tenkt på at det ikke er greit. Barnefamiliene drikker jo de også. Politiet pleier ikke å si noen så lenge det går rolig for seg.
livesen Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Det går sikkert greit Men sett noe under grillen , å tråkke på sanden der det nettopp har stått en engangsgrill er veeeeldig vondt .
kat-e Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Rent lovmessig så kan dere i teorien få bot. Synlig drikking av alkohol på offentlig plass er ikke lov. Det er heller ikke lov å ha sex eller urinere på offentlig plass. Men om man er et stykke unna folk og ikke sjenerer, så tror jeg ikke at praksis er å slå ned på dette. Blir mye opp til politi tjenestemannen. For å være sikker. Ta med noen lett-øl og øl-glass. Gjem unna ølen med alkohol og skjenk opp i glassene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå