Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth
Skrevet

Hei, bare et kjapt spørsmål.

Jeg ble kjent med en jente i midten av 20-årene for en stund tilbake. Vi brukte mye tid i telefonen. Opptil en time nesten hver dag. Snakket om alt, hun la ut om alt, tror hun hadde det litt tungt en periode, men har fått orden på tingene nå. Ble godt kjent, men det rare er i det siste når jeg har ringt, har hun virket mer kald. Avslutter samtalen raskt.

Føler meg litt brukt, ikke noe gjensidig forhold. Når jeg trenger å snakke med noen, gidder hun ikke. Har jeg rett til å føre det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tsunade
Skrevet

Vel, hvis det har vært så enveis som du beskriver, skjønner jeg godt at du sitter med følelsen av å ha blitt brukt. Det tror jeg de fleste andre ville ha gjort, også. Vennskap skal gå begge veier, man støtter hverandre. "I gode og onde dager". Dessverre finnes det noen folk som kun har fokus på seg selv og sine behov.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner deg, har hatt en del slike "venner" og har konsekvent rensket dem vekk alle sammen. Orker ikke å slite meg ut på sånt.

Skrevet

Jeg også har opplevd dette. Måtte ta meg selv i nakken og innse at jeg ikke hadde godt av å ha kontakt med energivampyrer, og kuttet kontakten med de det gjaldt. Og jeg passer godt på så jeg ikke kommer i samme fellen igjen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du sier dere nettopp ble kjent. Noen ganger blir man kjent med noen som man er veldig fascinert av til å begynne med, men etterhver dabber interessen av. Det kan jo faktisk være så enkelt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har selv vært sånn mot en venn, men det var fordi han fikk seg dame og fordi jeg likte han og derfor ikke tålte å måtte høre at han la ut om alt med dama si og det fine de gjorde, mens vi to tidligere hadde hatt noe på gang og jeg trodde det skulle bli noe fint ut av det.

Annen mulighet kan være at hun er travel, kanskje hun har problemer men ikke vil plage deg med de, det kan være så mangt. Kanskje dere ikke kjente hverandre særlig godt og så fant hu ut noe ved deg som hu ikke likte/aksepterte.

Gjest Kenneth
Skrevet

Vi var veldig nære. Hun har sagt flere ganger at jeg betyr mye for henne, etc. Det er bare litt synd at noenfolk er slik:(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en sånn "venninne", nesten det eneste hun snakker om når vi er sammen eller snakker på tlf er henne, henne, henne, og hennes problemer, og hvor synd jeg må synes på henne. Men hun har blitt sånn de siste årene, og vi har kjent hverandre siden barnehagen så vil ikke ditche henne..Har nevnt det for henne, men tror ikke hun helt forstår egoismen.

Kjæresten min kaller meg dump-bitchen hennes, er du kanskje en dump-bitch også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...