Gjest ajsha Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 er så forbanna akkurat nå,plutselig så merker jeg i dag at jeg har fått en god del strekmerker i puppa,hva kommer det av???har gått litt opp i vekt i det siste,er det derfor??hva skjer om jeg går ned i vekt??blir de borte da??jeg trodde man fikk dem bare hvis man gikk ned i vekt..jeg er helt forvirra ..HJELPPPPPPPPPPP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Strekkmerker får du når huden strekker seg. Dvs når kroppen vokser så fort at huden ikke klarer å følge med. Grunnen til at du har fått strekkmerker (som så godt som alle andre kvinner) er kort og godt at du har fått større pupper. Har du fortsatt noe å klage over? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 25. september 2003 #3 Del Skrevet 25. september 2003 Nei de forsvinner desverre ikke selvom man går ned i vekt.............. men de kan bli litt lysere ettersom årene går. Jeg har desverre fått en del strekkmerker nederst på magen etter to svangerskap, og det er ikke mye fint nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 har hele kroppen full etter ett svangerskap, men etter noen år så er de lyse og fine og bare de som ser ekstra nøye etter ser di! Tror du kanskje kan prøve en eller annen strekkmerkekrem og smørre på, kan jo hende det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 Det vil nok hjelpe litt å smøre mye og ofte med fuktighetskrem, ja. Det gjør huden mer elestisk. Å spise omega tre kan kanskje også hjelpe, det "smører" huden innvendig. Det vil ikke hjelpe så mye at strekkmerkene blir "poff" -borte, men de vil kanskje bli litt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå