Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har langt, farget hår, som nå er knusktørt og floker seg hele tiden, skikkelige floker som må rives opp. Noen som har tips til produkter som løser opp floker og/eller gir intensiv fukt?
Shopoholiker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har extension, og det floker seg ganske lett. Jeg bruker SP sin repair serie, er veldig fornøyd med den Er veldig lett å børste ut håret etterpå Hvis ikke, så er det jo bare å spørre en frisør salong, de har shampo til alle typer hår. De kan sikkert gi deg en intensiv hårkur også
Gjest hudenmin Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Disse produktene hjelper på mitt hår (bytter for øyeblikket mellom Kérastase og Joico, men hvis jeg skulle valgt kun en serie ville det vært Kérastase): * Kérastase Resistance "Bain de Force Reinforcing Shampoo", "Ciment Anti-Usure Reinforcing Treatment" og "Forcintense hårkur": http://www.feelunique.com/brands/kerastase/resistance * Joico K-Pak shampoo, balsam og hårkurer ("Deep Penetrating Reconstructor Treatment for Damaged Hair" og "Intense Hydrator Treatment for Dry, Damaged Hair"): http://www.feelunique.com/brands/joico/k-pak (Når flokene er borte, går jeg over til produkter beregnet for farget hår, bl.a. * Kérastase Reflection shampoo, balsam og hårkur: http://www.feelunique.com/brands/kerastase/reflection * Joico Color Endure shampoo og balsam: http://www.feelunique.com/brands/joico/color-endure ).
Gjest Heidila Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Bruk en bra hårkur til tørt hår hver gang du duser i starten Sitt med hårkuren i 10-15 min Joico K-Pak sin hårkur har vunnet pris over beste hårkur over 7 år på rad ! anbefales
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har god erfaring med Bed Head sine produkter når det gjelder dette. Slet mye med floker tidligere, men det gikk over da jeg bytta til Bed Head. Bruker både shampoo, balsam og peppermint hairmask fra dem. Det er ulike typer shampoo, etter hvilken hårfarge du har, om du har farget hår, om det er tørt eller ikke. Begge de oransje, den rosa og den grønn/gule fungerer for å få fint og glatt hår. I alle fall for meg! Du kjøper det billig på feelunique.com
Quirky Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har nylig testet ut Real Control-balsamen fra Redken, og detangling-kremen fra Smooth Down-serien(også Redken), og de fungerer veldig bra på mitt lange, tykke, tørre og slitte hår. Har vært veldig plaget med floker de siste månedene, skikkelige floker- dreadlock-aktige! I tillegg til disse bør du bruke en god kur, som Fudge Dynamite- den tilfører både protein og fukt. Kokosolje som kur er noe annet jeg nylig har begynt med som ser ut til å virkelig hjelpe, anbefales for hår som trenger intensiv fukt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Anbefaler også Joico K-Pak sin balsam, den er bra. Hjalp meg.
Capricorn Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Har også samme problemet etter at jeg begynte med glattetang. (kjeramisk) Jeg trodde det ikke skulle slite så på håret jeg. Eller har jeg missforstått? Prøver en kur snart. Hvis ikke tror jeg frisøren klipper meg ganske kort
LillePetrine Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Joiko K-Pac sin hårkur er fantastisk! Ellers: Redken Freshcurl-serien, spesielt den stylingkremen. De sitter i og er ikke fettete men gjør håret flott og mykt. Har til og med sluttet med joico etter jeg fikk den. Men da bruker jeg hele serien altså, shampo, balsam og stylingkrem. Bruk gjerne skum for ekstra struktur, men da et hårskum med lite hold, ellers blir det gjerne for stivt. Dyrt, men verdt det! handle gjerne på lookfantastic.com, der kjøper jeg alle mine produkter billigere enn jeg kunne gjort hos frisøren. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Dytter denne Anonymous poster hash: ba4b3...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå