Nilla Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Hei dere! Jeg og min kjære har ca ei uke vi kan få til å reise bort i sommer. Men klarer ikke å finne ut hvor vi vil. Jeg vet, det er skikkelig luksusproblem. Vi har lyst til å gjøre noe annet enn charterferie, og har snakket om Bornholm, Gotland, Cornwall o.l. Frisk havluft, havutsikt, strand og klipper, kanskje en sykkeltur eller en ridetur. Vi trenger ikke noe kjøpesenter og sånt i nærheten, det er viktigere med et fint område å gå turer i. vi driver gård og kan ikke bestille sommerferien lang tid før avreise. Og det er dette som skaper problemer. På Bornholm f.eks. er det aller meste allerede opptatt. Det som er igjen er leiligheter inne i selve byene, og det eneste som har fin havutsikt er elendige hytter. Jeg mener ikke å høres pirkete og borskjemt ut, men man lager seg et bilde av hvordan ting skal være, og har ikke lyst til å bestille noe som man VET ikke er det man leter etter. Så, er det noen som har hatt en ferie a la det jeg beskriver? Noen som har noen gode tips?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Ett av mine beste ferie minner var faktisk til nord-norge. Vi kjørte rundt litt på måfå, stoppet der vi hadde lyst og sov der det passet oss. Høydepunktet på turen var når vi tok fergen ut til en liten øy og gikk i land med visshet om at neste ferge kom ikke å hentet oss før om et døgn. Da senket jeg skuldrene og vi tilbringte døgnet med å bare rusle rolig rundt og slappe av. Herlig!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Samme her.. (altså, at vi ikke vet)
Nilla Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2010 Plutselig bestemte vi oss! :dåne: Vi har leid oss en leilighet i ei uke på nordsida av Bornholm, med gå-/sykkelavstand til det meste. Så det blir vandring i klipper og piknikkurv med en god bok. Tror det blir herlig. Så avrunder vi ferien med 2,5 døgn i København med Tivoli og sightseeing. Tror det blir bra. Åh, så herlig å ha det klart!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå