Gjest ts Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har så indelig lyst å sende en melding til den tåpelig jentungen som min xmann bor samme med. For å gratulere henne; på grunn av at hun ikke kunne holde seg unna en gift mann er nå to familier lagt i grus. Hennes x inkl barn som hun glatt kasta ut for å gjøre plass til min mann. Jeg har lyst å fortelle henne at på grunn av henne har voksne mennesker mistet alt det de har brukt mange år å bygge opp, barn sitter igjen uten å få se mor og far hver dag. Jeg har så lyst å fortelle henne at jeg synes hun er en hore, et usselt menneske som jeg gremmes over mine barn må ha omgang med. Jeg har så lyst å fortelle henne at jeg ønsker henne alt vondt her i livet og at jeg håper det går rett til helvete med både henne og hennes nye forhold. Men det er vel ikke så lurt.....
Gjest Marlo Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Det er vel strengt tatt ikke bare hun som har ødelagt din familie...det er vel mannen din også (eller nå eksmann). Blir for dumt å sende en melding til henne og fortelle henne at hun er et grusomt menneske som har forelsket seg noen. Skjønner at det er ille for deg altså, ikke misforstå meg...men det er ikke bare hennes feil....
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 La være. Om du absolutt må kaste dritt, gjør det til eksen din.
Gjest Apis Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Hei! Jeg vet at det gjør utrolig vondt å bli krenket. Har blitt det selv Legger merke til at du legger alt hat på den nye samboeren til din x Syntes du ikke din x også må ta en del av skylda? Eller er han en viljesløs tulling?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Mmmmmm kjenner følelsen ja. Og når det hadde gått en stund, så oppdaget jeg at den følelsen kom av HELT andre grunner enn jeg først trodde. Jeg trodde nemlig at det var fordi jeg var så glad i mannen, alt vi hadde hatt, alt vi skulle "få". Men det var det visst ikke.. for DEN følelsen gikk over såpass fort at jeg ble en smule utilpass..Hm, var han ikke verdt mer liksom... what was all the fuzz about really.. Den VIRKELIGE årsaken til at jeg ønsket den lille sklia til helvete, var faktisk at hun greide å lure meg den helvetes billige tøsen! DET sliter jeg med å komme over gitt.. Så gikk livet videre. Og plutselig befant jeg meg sammen med en mann som var bedre på alle vis, ikke bare i hodet mitt, men også materielt, på det sosiale plan (sinnsykt godt likt av mange) omtenksom, kjærlig, så god mot barna, generøs på alle vis. Alt har blitt så mye bedre. Og det lille ekle krypet sitter nå der med min avlagte lett slitne kar med høye viker og dårlig råd. Uten at jeg har gjort noe som helst gæli i hele mitt liv! Karma!
FoxyFish Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Huff, jeg synes fryktelig synd på deg, men det er tross alt bedre å få ut tankene sine her. Sender du henne en melding synker du dessverre litt for lavt. Det er bedre å forsøke å holde hodet hevet, og heller få ut all frustrasjonen i mer "ordnede" former slik at du kan fremstå som beintøff, sterk og full av verdighet utad.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Jeg skjønner at du er såret, men det hjelper ikke å blande seg inn. Du vinner ikke noe på det. Forresten så ødelegges et forhold kun av en person. Tror du deres forhold hadde blitt ødelagt hvis det hadde vært perfekt? It takes two to tango.....
Gjest ikkegjørdet Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 ...og hennes x har lyst til å sende den samme meldinga til din x-mann, som lurte henne ut i utroskap, sjarmerte henne i senk, enda han visste at hun var gift og hadde barn, fikk henne til å lyve og til slutt ødela - ikke bare en - men to familier. Og tenk, denne mannen var du gift med!!!! Så klart du har lyst til å sende den meldingen, og så klart skal du ikke gjøre det. Det du kan gjør er å finne en goood venninne, som ikke vil bruke det mot deg på ett senere tidspunkt og som ikke er så umoden at hun "deltar" - og dermed skape deg ett frirom for å si alle disse tingene høyt og få det ut av systemet ditt. Det hjalp for meg:-)
Gjest Airi Chikako Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Hvis du sender den meldingen, blir DU den tåpelige jentungen, den som synker under sitt nivå og er ussel. Så det bør du frastå fra. Du har bare noe å tape på det. Når det er sagt, skjønner jeg deg veldig godt. Bra du får utløp for det her i stedet.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Tro om menn rett og slett har en sunnere holdning og kommer bedre ut av slike ting, rett og slett fordi de ofte eksploderer og knuser nesa på han som ødela..? Man får sagt ettertrykkelig fra en gang for alle og "gjenopprettet balansen". Jeg tror faen meg det er sunnere å ta det slik med en gang fremfor å gå i årevis med den smerten man opplever ved å bli grunnlurt! Skulle ønske jeg var mann!!
Gjest tja Skrevet 22. juni 2010 #11 Skrevet 22. juni 2010 Jeg syns synd på mannen jeg som har blitt lurt av et sånt kvinnfolk... stakkar, tenk å være så viljeløs - for mannen din er vel helt uskyldig i dette?
Gjest ts Skrevet 22. juni 2010 #12 Skrevet 22. juni 2010 Mmmmmm kjenner følelsen ja. Og når det hadde gått en stund, så oppdaget jeg at den følelsen kom av HELT andre grunner enn jeg først trodde. Jeg trodde nemlig at det var fordi jeg var så glad i mannen, alt vi hadde hatt, alt vi skulle "få". Men det var det visst ikke.. for DEN følelsen gikk over såpass fort at jeg ble en smule utilpass..Hm, var han ikke verdt mer liksom... what was all the fuzz about really.. Den VIRKELIGE årsaken til at jeg ønsket den lille sklia til helvete, var faktisk at hun greide å lure meg den helvetes billige tøsen! DET sliter jeg med å komme over gitt.. Så gikk livet videre. Og plutselig befant jeg meg sammen med en mann som var bedre på alle vis, ikke bare i hodet mitt, men også materielt, på det sosiale plan (sinnsykt godt likt av mange) omtenksom, kjærlig, så god mot barna, generøs på alle vis. Alt har blitt så mye bedre. Og det lille ekle krypet sitter nå der med min avlagte lett slitne kar med høye viker og dårlig råd. Uten at jeg har gjort noe som helst gæli i hele mitt liv! Karma! TAKK! Du gir meg håp om at det finnes en framtid. Jeg er så sint, så forbannet, så rundlurt, så indeling vred (kom ikke på noe bedre..!)... at jeg bare vil hyle, skrike, knuse ting. Selvsagt kommer jeg aldri til å sende en slik melding.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #13 Skrevet 22. juni 2010 Tro om menn rett og slett har en sunnere holdning og kommer bedre ut av slike ting, rett og slett fordi de ofte eksploderer og knuser nesa på han som ødela..? Man får sagt ettertrykkelig fra en gang for alle og "gjenopprettet balansen". Jeg tror faen meg det er sunnere å ta det slik med en gang fremfor å gå i årevis med den smerten man opplever ved å bli grunnlurt! Skulle ønske jeg var mann!! Det er faktisk menn som sliter mest etter et samlivsbrudd, så den teorien din stemmer nok ikke så bra. http://www.dagsavisen.no/innenriks/article108427.ece
Gjest ts Skrevet 22. juni 2010 #14 Skrevet 22. juni 2010 Jeg syns synd på mannen jeg som har blitt lurt av et sånt kvinnfolk... stakkar, tenk å være så viljeløs - for mannen din er vel helt uskyldig i dette? Nei, men han har blitt fortalt hva jeg synes om han; en patetisk utro jævel, en løgner og bedrager som ikke ville skjønne hva sannheten var om den så bet han i ræva! En ussel drittsekk som som jeg ønsker langt til helvete og som jeg skulle ønske jeg kunne slippe å ha noe med å gjøre resten av livet (kan dessverre ikke pga felles barn)... noe sånt
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 #15 Skrevet 22. juni 2010 Noe som dette slår lett tilbake på de som gjorde det. Det vil si at hvis en mann(eller kvinne) går fra en kvinne til en annen, kan det være store sjanser for at han gjør det igjen. Det jeg prøver å si er at en eller begge vil sikkert få smake på sin egen medisin.
Gjest lolita___ Skrevet 22. juni 2010 #16 Skrevet 22. juni 2010 Karma is a bitch:)Ikke tenk på det en gang hun vil få som fortjent både hun og din eks mann.De er ikke verdt din bry.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 #17 Skrevet 22. juni 2010 Det er faktisk menn som sliter mest etter et samlivsbrudd, så den teorien din stemmer nok ikke så bra. http://www.dagsavisen.no/innenriks/article108427.ece Det har jeg sett, men undres på om alder har noe med det å gjøre. Unge menn gjør opp med nevene, og fanden sprette kan det være greit av og til. *klokkertro*
Piper Skrevet 22. juni 2010 #18 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har så indelig lyst å sende en melding til den tåpelig jentungen som min xmann bor samme med. For å gratulere henne; på grunn av at hun ikke kunne holde seg unna en gift mann er nå to familier lagt i grus. Hennes x inkl barn som hun glatt kasta ut for å gjøre plass til min mann. Jeg har lyst å fortelle henne at på grunn av henne har voksne mennesker mistet alt det de har brukt mange år å bygge opp, barn sitter igjen uten å få se mor og far hver dag. Jeg har så lyst å fortelle henne at jeg synes hun er en hore, et usselt menneske som jeg gremmes over mine barn må ha omgang med. Jeg har så lyst å fortelle henne at jeg ønsker henne alt vondt her i livet og at jeg håper det går rett til helvete med både henne og hennes nye forhold. Men det er vel ikke så lurt..... Lurer på om du vil sende samme melding til din ex, for jeg regner da med at han var like mye med på det som det hun var. Eller er det greit det han gjorde, og hun må ta skylden for alt? Gå videre med livet ditt, ta deg av barna og la de være i fred. den beste hevnen du kan gi, er å vise at du har det helt fantastisk. merkelig, men sant
tingeling Skrevet 22. juni 2010 #19 Skrevet 22. juni 2010 Ikke send meldingen. Men ikke vær serviceminded heller. Bruk litt tid til å kose deg med tankene (NB! tankene) på alt helvete du uten problemer kan lage for kjerringa i de nærmeste 20 årene. Du vil være en del av hennes liv så lenge faren har et forhold til barna. Du kan påvirke hverdager og ferier, og lage et helvete hvis du vil. Tror ikke det er så lurt å gjøre det, men vet ikke om jeg selv hadde klart å la være.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 #20 Skrevet 22. juni 2010 Det funker å skrive brev eller sms, men kast det etterpå, ikke send
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå