Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan er jeans fra Acne i størrelsen i forhold til f.eks Cheap Monday? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMarthe Skrevet 22. juni 2010 #2 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan er jeans fra Acne i størrelsen i forhold til f.eks Cheap Monday? Litt mindre enn Cheap Monday. Det er mindre stretch i de. Tror jeg har en størrelse større i Acne jeans enn CM jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Del Skrevet 23. juni 2010 Og hvordan er CM i forhold til feks H&M Loyal, levis eller Vero Moda jeans? Har lyst på noen nye kule..og har sett på bådeCM og Acne på nett..ingen butikker her som selger så ingen mulighet til å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMarthe Skrevet 23. juni 2010 #4 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Og hvordan er CM i forhold til feks H&M Loyal, levis eller Vero Moda jeans? Har lyst på noen nye kule..og har sett på bådeCM og Acne på nett..ingen butikker her som selger så ingen mulighet til å prøve... Jeg bruker ikke noen av de du nevner over, men bruker omtrent samme størrelse i Diesel som i Cheap Monday. Har erfaring av at Levis er litt mindre i størrelsen enn CM, så i CM hadde jeg tatt en størrelse mindre enn du har i Levis :-) Eller det kommer litt an på kroppsfasongen kanskje. Hvordan kroppsfasong har du, og hvilken størrelse bruker du i de forskjellige merkene? Kanskje jeg kan klare å tenke meg til størrelse du burde tatt i CM eller Acne :-) Endret 23. juni 2010 av AnneMarthe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå