Sapree Skrevet 23. juni 2010 #21 Skrevet 23. juni 2010 Vi har begge ring, de er ulike men har likhetstrekk:D Skal kjøpe nye når vi gifter oss for han ønsker en enklere ring enn forlovelsesringen.
Lille_My_ Skrevet 23. juni 2010 #22 Skrevet 23. juni 2010 her var det bare jeg som hadde. Og det var den jeg fikk da han fridde. Begge har gifteringer da.
Gjest SmallTalk Skrevet 23. juni 2010 #23 Skrevet 23. juni 2010 Dersom samboeren får ut fingeren så blir det bare forlovelsesring på meg. Han vil ikke ha forlovelsesring, kun giftering.
cogito Skrevet 24. juni 2010 #24 Skrevet 24. juni 2010 Me har like forlovingsringar, som han kjøpte før han fridde til meg. :rødme: Me har dei same ringane som gifteringar no. For oss var det sjølvsagt at begge skulle har ring. Det hadde også vore uaktuelt for meg å gå med diamantring. Me har gravert inn Navn + Forlovingsdato + Bryllupsdato. Så ingen vits i å gravere inn forlovelsesdato, den er jo ganske ubetydelig straks man har giftet seg. For oss er forlovingsdatoen også ein viktig dato som me hugsar på! Synest faktisk nesten den er viktigare enn bryllupsdatoen, fordi det frå forlovingsdatoen me to var einige om at det var oss for alltid og viste det for omverda ved å gå med ring.
Anglofil Skrevet 28. juni 2010 #25 Skrevet 28. juni 2010 Her har vi begge forlovelsesringer, forøvrig i hvitt gull. Mvh Yvonne
<CupCake> Skrevet 28. juni 2010 #26 Skrevet 28. juni 2010 Er bare jeg som har.. Men det pga Mr.CupCake dro den å kjøpe ring og så spørre meg uten at jeg viste om det på forhånd.. Hadde vi planlagt det og kjøpt ringer sammen så hadde han fått han også tenker jeg
LimaLama Skrevet 29. juni 2010 #27 Skrevet 29. juni 2010 vi har lik forlovelsesring begge to. og nå ligger de nypussa og nygravert og venter på bryllupet Vi også... (Riktignok har jeg tre mini-diamanter i min, og mannen sin er litt tykkere. Men det er ikke til å ta feil av at de hører sammen.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå