Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei<33

Hvilke band eller artister er deres favoritter??

Mitt fav band er Bullet For My Valentine, deres??<33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<333

Grunnen til at jeg lagde dette emnet var fordi jeg vil få litt ideer på bra band og artsiter som jeg kanskje kan få interressen for;)

Skrevet

<333

Grunnen til at jeg lagde dette emnet var fordi jeg vil få litt ideer på bra band og artsiter som jeg kanskje kan få interressen for;)

Det kommer jo helt an på hva slags musikk du liker og hvor gammel du er. Jeg liker ikke helt den samme musikken som jeg likte før. Noe har hengt med da. Det gode gamle. Rolling Stones, Pink Floyd, Metallica osv.

Skrevet

Tom McRae / Muse. Delt første. ;)

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva slags musikk du liker og hvor gammel du er. Jeg liker ikke helt den samme musikken som jeg likte før. Noe har hengt med da. Det gode gamle. Rolling Stones, Pink Floyd, Metallica osv.

Jeg liker litt av hvert og det gjør jo ikke no om jeg hører på litt gammeldags musikk heller:P

Jeg liker alt mulig egentlig=)

Gjest Badabing
Skrevet

Er svak for svært mange band som begynner med The.. :)

Jeg liker ikke Bullet for my Valentine (er ikke det et punkrockband?) og den typen musikk, men jeg liker gammel punk, postpunk osv.

Skrevet

Incubus og Sinch på delt første. Deftones på andre. Eller? Klarer aldri å bestemme meg. :sjenert:

Gjest TanjaS
Skrevet

De jeg aldri går lei av:

Cat Stevens

The Band

Electric Light Orchestra

Queen

og for tiden digger jeg

Dead Man's Bones.

Skrevet

Michael Jackson og Metallica

Skrevet

Støtter ^^Belle^^ som nevner Incubus. De har veldig gode tekster.

Skrevet

Ultimate favoritt?

Det må bli Radiohead for meg etter albumet OK Computer kom ut, og det var allerede i 1997. ;)

Men de aller fleste favorittband deler 2.plassen. Da jeg var yngre hørte jeg mest på Nirvana, Metallica, AC/DC, Mötley Crüe osv., etter det så ble jeg dratt i mange retninger og har favroitter innen metal, hardrock, ska, reagge, rocksteady, punk, blues, jazz og noe pop. Alle med undersjangere der det finnes masse jeg liker og ikke liker. Kommer virkelig an på humør og situasjon, noen band får meg i godt humør, noen passer til husarbeid, noen får meg til å våkne om morran, noen får meg konsentrert om f.eks. pensumlesing, noen får ut aggresjon eller energi som har bygd seg opp -mens andre igjen passer best til nachspiel eller en roligere middag. Med andre ord, bortsett fra mitt kjære Radiohead så er det umulig å plukke ETT band som er favoritten. :)

Gjest hogwash
Skrevet

Forandrer seg jevnlig og med humøret, men 3 jeg alltid kommer tilbake til er Muse, Motorpsycho og Tom Waits.

Skrevet

Seksdelt førsteplass:

Metallica, Iron Maiden, CC Cowboys, Postgirobygget, Andrea Bocelli og Eminem er mine desiderte favoritter!

Kan virkelig ikke plukke ut èn av dem... :rødme:

Gjest Helene_Mari
Skrevet (endret)

Panic! At The Disco

Paramore

Cobra Starship

The Academy is...

VersaEmerge

Fall Out Boy

My Chemical Romance

Blink 182

Gåte

Simple Plan

Green Day

Er de jeg kommer på i farten :rødme:

Endret av Helene_Mari
Skrevet

Støtter ^^Belle^^ som nevner Incubus. De har veldig gode tekster.

:5:

:fnise: Men seriøst: ja, de har utrolig mange fine tekster.

Skrevet

Iron Maiden ;)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Snow Patrol, Rod Stewart, Kings of Leon, Razorlight, The Arctic Monkeys

Skrevet

Moonsorrow, Rammstein, Finntroll og Children of Bodom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...