Gjest line Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 For noen år siden kjøpte jeg min første dildo, men da jeg flyttet for rundt et år siden forsvant den i "flyttesjauen". Jeg tenkte "ja ja" og kjøpte en ny og enda en, men de kunne ikke måle seg med den gamle. Problemet er at jeg ikke husker hva den heter og at jeg fikk den av daværende type og jeg har ikke så veldig lyst å spør ham for han kjøpte den nå. Så nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med hva den heter og hver den eventuelt kan kjøpes. Dildoen var lilla, ganske myk (jelly), naturtro i formen (med blodårer, markert hode osv) og var cirka 20 cm lang og sikkert 3-4 cm i diameter. Er det noen som har noe sånt eller eventuelt vet hvilken det kan dreie seg om? Hadde satt veldig pris på hjelp! Tine
Gjest Nima Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 For noen år siden kjøpte jeg min første dildo, men da jeg flyttet for rundt et år siden forsvant den i "flyttesjauen". Jeg tenkte "ja ja" og kjøpte en ny og enda en, men de kunne ikke måle seg med den gamle. Problemet er at jeg ikke husker hva den heter og at jeg fikk den av daværende type og jeg har ikke så veldig lyst å spør ham for han kjøpte den nå. Så nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med hva den heter og hver den eventuelt kan kjøpes. Dildoen var lilla, ganske myk (jelly), naturtro i formen (med blodårer, markert hode osv) og var cirka 20 cm lang og sikkert 3-4 cm i diameter. Er det noen som har noe sånt eller eventuelt vet hvilken det kan dreie seg om? Hadde satt veldig pris på hjelp! Tine
Gjest Nima Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Høres veldig ut som en de har på kondomeriet.no
LukaFrost Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Gjest_Nina: Hvorfor posta du startinnlegget på nytt før du svarer i eget innlegg? Jeg måtte bare spørre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå