Gå til innhold

Tips til laptop?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en ny data, for den jeg har nå begynner å streike. Vil kunne spille sims 3 på, og ellers har jeg en del musikk og bilder. Det er en fordel om den er ganske lett, da jeg studerer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit MacBook. Som student får du den med 5% rabatt, altså et lite stykke under 8000,-. Gjør alt du ber om, funker alltid og tåler utrolig mye.

Gjest goodtwin
Skrevet

Stiller meg bak aluminium og anbefaler også MacBook! Elsker min egen! Den har vært med meg i tykt og tynt de siste 5 årene, fikser det meste og er fortsatt kjapp og fin!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg slenger meg på dette spørsmålet. Jeg har tenkt å kjøpe min første laptop, men aner ikke hvor stor jeg trenger. Skal bare surfe, spille litt småspill på nett og kunne se filmer på den. Ikke oppbevare mye på den altså. Hva bør jeg se etter. Ønsker ikke en mac. De veldig små og nette acer-maskinene frister (lette å håndtere), men de er kanskje ikke noe bra, eller?

Er det bedre å kjøpe i butikk i hjembyen min, eller går det like bra over nett? Jeg tenker nå på reparasjoner og ting som måtte oppstå, som en trenger litt hjelp med.

Skrevet

Kjøp heller over nett. Det er like enkelt og greit, og det er ikke store prisforskjellen som skal til før jeg heller handler på nett enn i butikk.

De små netbooksene so mer så populære ville jeg ikke anbefalt til noen. De har svake prosessorer, de har dårlige tastaturer, dårlige skjermer, små skjermer og er generelt veldig lite kjekke å bruke i lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...