Essi89 Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Nå er det lenge til jeg skal reise da, nesten en måned, men når jeg sjekker Værvarselet for Nessebar så er det rimelig mye regn fremover. Jeg leste på et nettsted at både i juni og juli pleier det å være ca. 3 dager med regn i Bulgaria, men i følge værvarselet er det jo regn nesten hver dag! Som dere kanskje skjønner er sol en stor grunn til at jeg reiser bort i sommer, og regn frister veldig lite. Ønsket meg strand og badeferie! Vi skal være borte 2 uker. Noen som har vært i Bulgaria som kan fortelle litt mer om hvordan været pleier å være? Kanskje noen har vært der allerede i år, eller er der akkurat nå og kan fortelle litt? :-)
Pusella Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Kan nok ikke berolige deg, men kan ihvertfall fortelle at været i Sør-Europa er nokså "utypisk" dette året. Ekstra kald og lang vinter, våren sterkt forsinket mange steder, voldsomme lavtrykk med kaldluft senest for 4 dager siden (bl.a. med snøfall i Nord-Italia). Så alle statistikker og sånt kan du nok bare glemme. De er ikke verdt noe som helst. 2010 er annerledes. Men selv med et ekstrem-år værmessig, skal du være rimelig uheldig hvis ferien din i Bulgaria regner bort.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Har du sjekket yr.no? Er i bulgaria nå. De har meldt regn hver eneste dag jeg har vært her så langt, og har kun regnet en gang siden jeg kom (for en uke siden). Jeg er litt nord for nessebar da.
Anglofil Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Jeg har vært i Bulgaria i midten av juni og da var det varmt og sol hele tiden. Antar at det kan være varierende, vi opplevde f.eks litt regn da vi var i Tyrkia for noen dager siden. Mvh Yvonne
Riskrem Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 (endret) Jeg har vært i Bulgaria tre ganger og det regnet kanskje 1-2 dager i løpet av de tre sommerene sammenlagt. Uansett, den dagen det regner er det jo varmt i luften. Det går nok bra Endret 3. juli 2010 av Nøtteskall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå