fullstendig Skrevet 22. juni 2010 #1 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) - Endret 1. juli 2010 av fullstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Del Skrevet 22. juni 2010 Hun sier hun aldri har vært forelsket i deg. Hadde jeg hørt noe sånt ville jeg blitt så sint at all kontakt ble brudt umidelbart. Du må ikke finne deg i hva som helst. Finn deg heller en dame som er forelsket og tenner på deg. Hun fortjener deg ikke hvis hun ombestemmer seg. Jeg regner med at du ikke har lyst til å være en tøffel. Det er slike tendenser du viser nå ved å la denne kvinnen overkjøre følelsene dine på den måten. Lykke til videre. Merker jeg ble sint på dine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 22. juni 2010 #3 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis hun er lesbisk, er det virkelig ikke noe du kan gjøre med det, annet enn å respektere henne legning og være glad på henne vegne. Om hun derimot finner ut at hun ikke liker å ha sex med jenter og forandrer mening om forelskelsene, så kan du jo prøve deg igjen. Hold deg unna henne om det er for vondt for deg. Vær der for henne om du ønsker kontakt. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullstendig Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) - Endret 1. juli 2010 av fullstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Del Skrevet 23. juni 2010 Skal du forstå henne igjel fordi hun er lesbisk. Dere har vært sammen i mange år uten at hun har vært forelsket i deg. Ikke vent på henne. Finn en som kan sette pris på deg. Uansett om hun ikke hadde kommmet ut av skapet gjør man bare ikke sånt. Vi lever desuten i et såpas fritt samfunn at det egentlig er litt rart at hun har brukt så lang tid til å finne ut av det. Det er desuten enklere for jenter og gå ut av skapet. Ingen reagerer på at 2 jenter kliner uansett. Jo fortere du lukker døren, jo fortere får du mulighet til å bearbeide savnet. Føler dypt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullstendig Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) - Endret 1. juli 2010 av fullstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juni 2010 #7 Del Skrevet 25. juni 2010 Denne dama kan du bare dritte i å rulle tilbake igjen. Hun er tapt for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå