Gå til innhold

Total forandring

Fremhevede innlegg

Gjest Lykkelig
Skrevet

Skjønner egentlig ikke at det er mulig.... har nylig gått ut av et langt forhold der sexlivet egentlig ikke var noe og snakke om. Og jeg hadde vel egentlig blitt vant til det og lysten der etter...kunne også gjerne si nei når det endelig kom på bane.

Nå er jeg i et nytt forhold med en som er eldre enn meg ( ti år faktisk) og jeg må si at en ny verden har åpnet seg!! Vi snakker om sex daglig...om det er et opphold så er det maks en dag i mellom...gjerne sex både morgen og kveld... jeg har ikke sagt nei en eneste gang og jeg nyyyyter det. Går det en dag så er det omtrent krise...tenker på sex hele tiden, og han tenner meg bare med blikket sitt :) Trodde ikke man kunne gå fra omtrent anti sex til dette :) Om det er en drøm så vil jeg aldri våkne :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det kalles kjemi.........nyt det:-)

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Putt det på en flaske, selg det og tjen masse penger ;)

Endret av MikeWaters
Gjest jente
Skrevet

Skjønner egentlig ikke at det er mulig.... har nylig gått ut av et langt forhold der sexlivet egentlig ikke var noe og snakke om. Og jeg hadde vel egentlig blitt vant til det og lysten der etter...kunne også gjerne si nei når det endelig kom på bane.

Nå er jeg i et nytt forhold med en som er eldre enn meg ( ti år faktisk) og jeg må si at en ny verden har åpnet seg!! Vi snakker om sex daglig...om det er et opphold så er det maks en dag i mellom...gjerne sex både morgen og kveld... jeg har ikke sagt nei en eneste gang og jeg nyyyyter det. Går det en dag så er det omtrent krise...tenker på sex hele tiden, og han tenner meg bare med blikket sitt :) Trodde ikke man kunne gå fra omtrent anti sex til dette :) Om det er en drøm så vil jeg aldri våkne :)

Hei!

Slik har jeg det med min elsker.

Tenker på sex med han hver dag.

Kunne gjort det flere ganger i døgnet med han

Ja, det er kjemi og nyt det, Ikke lett å finne en ny med samme gode kjemien.

Vær glad du gikk ut. Det skulle jeg og ha gjort om vi begge gikk ut fra våre respektive forhold da vi har det himmelsk når vi er sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...