Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har en jeg datet i 7-8 mnd som har gått helst av skaftet. Jeg gjorde det slutt da jeg merket han hadde en underlig oppførsel og var veldig sjalu. Hvis jeg sa hei til en annen mann mens vi var ute på byen, så ble han sutrete og ville hjem. Å gå ut med hans venner og venninner var helt OK for meg, syntes de var veldig hyggelige. Men nå når jeg har valgt å ta avstand, har han fått alle felles venner til å slette meg fra FB. Han sender mail om at han har anmeldt meg for trakassering, noe jeg ikke skjønner noe av. Jeg har valgt å ikke svare på noen mail etter at han begynte å ha en truende tone i mailen. Dette har tydeligvis irritert han og fått han til å sende en mail til adm.dir på jobben. Heldigvis var sjefen min veldig sympatisk og han kommer heller ikke til å svare på mailen. Det som er ille likevel, er at X gir uttryk for at vi har barn sammen til min sjef, noe som overhode ikke stemmer og gjentar at jeg er anmeldt for trakassering. Er det noe jeg kan gjøre/burde gjøre? Jeg syntes det er svært ubehagelig det han holder på med. Er det noen med liknende erfaring? Innerst inne har jeg lyst til å ta skikkelig hevn, siden han gjør hverdagen sur for meg!
I Grosny Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Jeg hadde blitt drit forbanna, samlet alle bevis(mail til adm. dir etc.), og anmeldt x til politiet for trakkassering, tatt kopi av anmeldelsen og levert denne til de som trenger den.
I Grosny Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Hvis noen av de felles vennene faktisk er dine venner, så hadde jeg tatt en alvorsprat med disse.
Sugerøret Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 ikke la deg provosere.Ikke svar på meldinger,mail eller annet. Samle sammen det du har og kontakt politiet.Fortell dine nærmeste hva som skjer (be dem å holde munn og unngå kontakt med denne x'en) slik at de er oppdatert og kan hjelpe deg om det skulle dukke opp noe . Ikke glem at det ikke er du som har gjort noe galt.Det er H*N ..
¤Pernille¤ Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Jeg hadde blitt drit forbanna, samlet alle bevis(mail til adm. dir etc.), og anmeldt x til politiet for trakkassering, tatt kopi av anmeldelsen og levert denne til de som trenger den. Hadde gjort akkurat det samme!
fink Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har en jeg datet i 7-8 mnd som har gått helst av skaftet. Jeg gjorde det slutt da jeg merket han hadde en underlig oppførsel og var veldig sjalu. Hvis jeg sa hei til en annen mann mens vi var ute på byen, så ble han sutrete og ville hjem. Å gå ut med hans venner og venninner var helt OK for meg, syntes de var veldig hyggelige. Men nå når jeg har valgt å ta avstand, har han fått alle felles venner til å slette meg fra FB. Han sender mail om at han har anmeldt meg for trakassering, noe jeg ikke skjønner noe av. Jeg har valgt å ikke svare på noen mail etter at han begynte å ha en truende tone i mailen. Dette har tydeligvis irritert han og fått han til å sende en mail til adm.dir på jobben. Heldigvis var sjefen min veldig sympatisk og han kommer heller ikke til å svare på mailen. Det som er ille likevel, er at X gir uttryk for at vi har barn sammen til min sjef, noe som overhode ikke stemmer og gjentar at jeg er anmeldt for trakassering. Er det noe jeg kan gjøre/burde gjøre? Jeg syntes det er svært ubehagelig det han holder på med. Er det noen med liknende erfaring? Innerst inne har jeg lyst til å ta skikkelig hevn, siden han gjør hverdagen sur for meg! Heldigvis er påstander som dette lette å avkrefte dersom de ikke er sanne, så da ser vel også sjefen din at han har en skrue løs. Gjør som de andre her sier. Anmeld ham.
Gjest Marisa Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Heldigvis er påstander som dette lette å avkrefte dersom de ikke er sanne, så da ser vel også sjefen din at han har en skrue løs. Bare det å sende mail til sjefen om private forhold viser jo at han ikke er riktig vel bevart. Signerer med de andre, anmeld! En viss type mennesker trigges av all slags oppmerksomhet fra den andre part, er positiv oppmerksomhet utelukket så er negativ et godt alternativ nummer to. Oppmerksomhet fra politiet derimot, ikke fullt så interessant. Trask til politiet i dag!
Facepainter Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Ignorér ham og anmeld saken. Sørg for å ha med bevis. Det verste du gjør er å kontakte ham på noen måte, inkludert hevnaksjoner.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 Det er dessverre ingen politisak, han kan anmeldes ja, men saken kommer til å bli henlagt. Beste er å overse han. Kan ta tid men selv den gamleste klokke slutter å tikke en gang.
Genesis Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 Ikke forhold deg til noe av det han gjør..så stopper d nok!
Sugerøret Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 saken kan bli henlagt ja ,men da ligger det inne i systemet .OM noe skulle dukke opp seinere.
¤Pernille¤ Skrevet 23. juni 2010 #12 Skrevet 23. juni 2010 saken kan bli henlagt ja ,men da ligger det inne i systemet .OM noe skulle dukke opp seinere. Nettopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå