Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Hva hadde du gjort, om en du skulle ligge med. Hadde bedt deg ta en pose over hode fordi han\hun ikke ville se ansikte ditt mens dere lå sammen ?
Fuckman1983 Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Jeg hadde bitt i det sure eplet og bare spilt med. Knulla henne hardt med pose på hodet mitt og når jeg hadde blitt ferdig hadde jeg gått inn på badet hennes og bæsja noe sinnsykt i skittentøykurven hennes, og så bare gått min vei. Hadde sørget for at noen rene plagg lå over slik at det ville tatt et par dager før hun merket det. Så ville jeg funnet en telefonkiosk og ringt så mange take-away restaurater jeg klarte å finne på Gule Sider og bestilt alt til henne på en gang. Så ville jeg meldt henne inn i alle bokklubber og annet tull på internett slik at fakturaene bare strømmet på. På den måten ville jeg følt at det var verdt å ha posen på hodet
Satsuma Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Jeg ville funnet ut hvorfor han ønsket dette. Ganske vesentlig hvorvidt det bunnet i dårlig selvtillit eller at han synes jeg var stygg å se på. En pose ville jeg dog aldri gått med på, da jeg hadde funnet det litt skummelt at noen jeg ikke kjente ville jeg skulle ta en pose over hode. Pose, plast, kvelning, liksom.
Gjest Awsome Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Hva hadde du gjort, om en du skulle ligge med. Hadde bedt deg ta en pose over hode fordi han\hun ikke ville se ansikte ditt mens dere lå sammen ? For å si det sånn, vi hadde ikkje enda opp i senga sammen... Noensinne.
Gjest stillness Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Hadde vel lurt på hva som var galt med fyren,men det hadde ikke blitt noe på han for å si det sånn.Om jeg må ha en pose på hodet for at han skal kunne ha sex med meg så er det ikke verdt det. Høres litt desperat ut egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Hadde vel lurt på hva som var galt med fyren,men det hadde ikke blitt noe på han for å si det sånn.Om jeg må ha en pose på hodet for at han skal kunne ha sex med meg så er det ikke verdt det. Høres litt desperat ut egentlig. Nå er det vel deg det ville vært noe galt med. Når han ikke ville ha sett på deg
Gjest stillness Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Nå er det vel deg det ville vært noe galt med. Når han ikke ville ha sett på deg Ojsann,har vi stått opp med feil fot i dag? Vel,jeg foretrekker faktisk å ha sex med noen som har lyst til å se på meg hvor enn merkelig det høres ut :gjeiper:
Gjest sue84 Skrevet 28. juni 2010 #12 Skrevet 28. juni 2010 (endret) har du spurt hvorfor? er det for han ikke liker utsenet ditt eller fordi det er en fatasi han har? Endret 28. juni 2010 av sue84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå