Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte varer for litt over 3 uker siden. Valgte leveringen 2-6 uker, jeg kunne jo være heldig å få de etter 2 uker :)

Fikk mail i dag, de sender varene nå :( Og i mailen står valgt levering: Shipping Method: USPS Airmail (International 2-6 weeks) Er jeg riktig uheldig går det 6 uker før jeg får varene.

9 uker, i verste fall. Tror det er siste gang jeg bestiller noe fra BeautyBridge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Hei. Forrige gang jeg bestilte fra BeautyBrigde tok det også forferdelig lang tid før de fikk sendt leveringsbekreftelse, men de hadde sendt pakken lenge før det. Fikk faktisk pakken bare noen få dager etter jeg fikk leveringsbekreftelsen (ca 3 uker etter at jeg bestilte pakken)

Tror de må ha noe feil i datasystemet eller noe, en annen gang jeg bestillte fikk jeg ikke ordrebekreftelse. Sendte mail, og da fikk jeg den. Hehe.

Håper du får pakken sin snart da ;)

Skrevet (endret)

Bestilte varer for litt over 3 uker siden. Valgte leveringen 2-6 uker, jeg kunne jo være heldig å få de etter 2 uker :)

Fikk mail i dag, de sender varene nå :( Og i mailen står valgt levering: Shipping Method: USPS Airmail (International 2-6 weeks) Er jeg riktig uheldig går det 6 uker før jeg får varene.

9 uker, i verste fall. Tror det er siste gang jeg bestiller noe fra BeautyBridge.

Det samme skjedde med meg! Jeg bestilte også varer derfra for ca 3 uker siden,og i går fikk jeg mail fra de om at pakken først ble sendt i går. Er nok siste gangen jeg handler derfra. Synes dette blir for dårlig fra de.

Edit: Jeg fikk jo mail fra de i går om at pakken min var sendt,men pakken min var i postkassa i dag! Så de må mest sannsynlig ha noen problemer på dataen sin eller no:p

Endret av All about beauty
Skrevet

Første gang jeg bestilte fra BB tok det minst 3 uker. Nå sist, for ett par mnd siden, tok det i underkant av 2 uker.

Skrevet

Megaraske BeautyBridge :)

Fikk mail i dag, om at de sende varene, da jeg kom hjem fra jobb og hentet posten, så lå pakken der :ler:

Ordrebekreftelse fikk jeg for over 3 uker siden, så de har nok sendt pakken da også. Så ble ikke så galt som jeg fryktet.

Gjest Heidie
Skrevet

Megaraske BeautyBridge :)

Fikk mail i dag, om at de sende varene, da jeg kom hjem fra jobb og hentet posten, så lå pakken der :ler:

Ordrebekreftelse fikk jeg for over 3 uker siden, så de har nok sendt pakken da også. Så ble ikke så galt som jeg fryktet.

Det var det jeg tenkte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...