Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av fullstendig
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du elsker noen, sett de fri.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja hadde det vært så lett, så skulle jeg gjerne gjort det, men i dette tilfellet er jeg ikke sikker på om det hun er i ferd med å gjøre er det hun faktisk vil. Hun har sagt tidlig etter bruddet at hvis hun skulle går tilbake til en mann, så ble det meg.

Derfor føler jeg at pga at det er så mye usikkerhet rundt dette at hvis jeg "slipper henne fri", så mister jeg henne for godt.

Har bestemt meg for å ikke ta mer kontakt på noen uker for å se om hun gjør der, hvis ikke så vet jeg mer om hvor jeg står.

I dag når hun gikk fra min leilighet så så jeg at hun slet med å holde følelsene tilbake, da hun kanskje innså at hun også mistet meg for godt. Hun sa også at hun gjorde alt for å ikke vise følelsene hun hadde til meg. Jeg så hun var på gråten, og før hun gikk kysset hun meg på kinnet.

jeg elsker henne utrolig mye, og tror hun vet det inni seg. Tror hun også har mer enn vennefølelser for meg, men at det er vanskelig for henne da hun er usikker på seg selv. Jeg er imidlertid mer klar over at det at hun nå skal "utforske" trolig er en et blaf enn hun er selv.

Men skal la henne få ro nå noen uker og se, men det var utrolig godt (for meg - egoistisk = JA) å høre henne si at hun gjorde alt for å holde tilbake følelsene, selv om jeg ikke ville hun skulle være lei seg. Jeg kjenner henne såpass at jeg føler dette er en periode hun må prøve å være sammen med en dame og se. Hun har selv sagt at hun aldri så for seg å være sammen med en dame, selv om hun blir forelsket i damer. Så tror hun bare må prøve, men håper at hun en dag ringer meg og alt klaffer. Det hadde bare vært så utrolig godt.

Gjest Gjest
Skrevet

Problemet er ikke at hun har gjort slutt og skaffet en dame. Problemet er at hun i ET HELT ÅR har gått og tenkt UTEN å inkludere deg i det. Og skaffet en leilighet UTEN å fortelle deg det!

Det er så respektløst at hun fortjener tre omganger med utroskap fra nydama og to kurer for klamydia! Megge er det hun er!

Glem hele kjerringa, hun er ikke glad i deg, hun DRITER i deg og har alltid gjort det.

Skrevet (endret)

.

Endret av fullstendig
Skrevet (endret)

-

Endret av fullstendig
Gjest HPV-2
Skrevet

Høres ut som et takras, hun tar imot mer enn hun gir tilbake, hun er en parasitt. Din verdi nå for henne er å se din lidelse, derfor hun holder kontakt på denne måten. Akkurat nå prøver ikke hun å bli hel, hun skjuler fortsatt seg selv, la henne dø i sin ensomhet med noen andre enn deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Du sa det vakkert. Amen. (gjest over her)

Skrevet

Det er ikke svaret du vil ha, men jeg lover deg at det er et godt råd: Kutt henne ut fra livet ditt så fort som mulig!! Hvis hun skulle finne på å pluttselig innse at du er den rette for henne, vil hun ikke få denne innsikten mens hun har deg dinglende. Den type innsikt tror jeg hun først kan få hvis hun innser at valget hennes innebærer at hun kan miste deg. Når det er sagt: Ikke lull deg inn i håp om at hun skal "komme til fornuft" og innse at dere to bør være sammen. Hun har gjort noen seriøse tiltak for å komme vekk fra forholdet og hun har hatt god tid og fred og ro til å bearbeide. Hun er sikkert glad i deg, og hun er ikke minst vant til å ha deg som venn og støtte i livet sitt, og det er trygt for henne å vite at hun når som helst kan ha deg å falle tilbake på. På den måten kan hun trygt legge deg vekk og gå videre, uten å trenge reflektere over hva hun eventuelt mister. Jeg tør vedde på at hun egentlig er ferdig med deg som kjæresteemne, men kanskje ikke som "falle tilbake på i tunge stunder-emne" og det vil du vel ikke være??!

Du høres ut som en bra mann, det er garantert noen bedre der ute for deg, ikke kast deg bort på ei som har gått videre og bruker deg som sikkerhetsnett!

Skrevet (endret)

,

Endret av fullstendig
Skrevet (endret)

.

Endret av fullstendig
Gjest Calculon
Skrevet

TS du kan kjøpe deg ei dokke og tenke på kjerringa og all løgnen dere hadde sammen. Så kan du kaste hele røkla på bålet i morgen, ta en øl og eventuelt synge:

Tøydokke Anna er som vi,

hun vet at tre pluss seks er ni.

Hun er lagt av filt og vatt,

og har mange rosa blomster på en stor stråhatt.

Skrevet

Haha. Ja det var også en måte :)

Gjest Calculon
Skrevet

Bedre enn en ræva sommer, du vet hva man sier om jonsokværet?

Skrevet (endret)

.

Endret av fullstendig
Gjest Gjest
Skrevet

Du er helt lost. Dersom hvisom kanskje muligens gruble gruble. Og mens du kaster bort tida di på ei dame som vraka deg for ei anna DAME, så forsvinner antakelig drømmedama rett forran nesen på deg der ute.

Sitter du og håper at hun skal komme tilbake og plutselig være hetro igjen, eller at hun har med seg nydama?? Virker ikke for meg som du tar denne filskiftingen særlig alvorlig. Om dere blir sammen igjen løper du ikke bare risikoen for at hun stikker av med postmannen, men faen meg med kjerringa hans og!

Skrevet (endret)

.

Endret av fullstendig
Skrevet

Jeg tror du gjør det lurt å få dette litt på avstand og prøve å leve ditt liv. Ikke la hun få så stor plass i det lenger. Hun har tross alt tenkt på dette ett helt år før hun gjorde noe. Det er ikke en impulsiv handling.

Jeg tror også at dersom atte hvisomatte hun skulle skifte fil igjen så vil hun prøve en ny mann.. Men jeg kjenner jo ikke henne eller deg, eller deres forhold. Jeg vet bare at dersom man bryter opp et forhold så er det en grunn til det.. Og det å gå tilbake å prøve igjen sjelden lykkes.

Dersom atte hvisomatte hun kommer tilbake, så håper jeg du har gått videre og kanskje møtt en enda bedre dame som gjør deg lykkelig og ikke er usikker på sin legning.

Lykke til :klemmer:

Skrevet (endret)

.

Endret av fullstendig
Gjest Marisa
Skrevet

Jeg bare lurte på,hvis det var en mann x-en din ville prøve ut, hadde du hatt denne diskusjonen med deg selv da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...