Gå til innhold

Hvordan smaker sæd?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør liksom ikke prøve... Er så redd det smaker grusomt og jeg skal brekke meg, det hadde nok ikke vært morsomt for han.

Skrevet

Veldig ekkelt! ÆSJ!

Gjorde det en gang, aldri igjen!

Min type syns bare det var morsomt da, men skal love deg at det ikke er noe godt!

Skrevet

Jeg syns ikke det smaker ille :) Det er salt og varmt,og konsistensen kan nok være litt uvant i begynnelsen

Skrevet

Salt, og av og til en smule bittert :) men det varierer veldig fra mann til mann av og til. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

som blomkålsuppe hos min kjære. men hvis han har drukket kaffe, smaker det litt bittert.

Gjest petre
Skrevet

Smaker ikke noe særlig synes jeg. Sliter litt mer med konsistensen.

Kan gjerne ta den i munnen, men svelger ikke, bare lar det renne ut igjen.

Skrevet

Som å spise snørr nesten! Salt og ekkel konsistens..

Skrevet

Jeg synes det smaker ganske likt pre-cum, altså væsken som kommer av og til når du f.eks suger han. Denne væsken er riktignok litt søtere, synes jeg, så jeg synes sæd smaker litt mer salt og bittert. Jeg synes ikke det smaker fælt i det hele tatt, men får alltid en litt ekkel ettersmak i munnen og halsen, og den sitter lenge!

Ellers sliter jeg mer med konsistens og temperaturen. Piss-lunken halvseig masse. Deilig! :ler: Men det går lett ned. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Som andre: er konsistensen som ikke er helt topp men smaken er nå ikke verre enn at det går greit. Prøv å holde på røret så det ikke kommer så fort ut, og ta den ut av munnen når han kommer :)

Gjest KateW
Skrevet

Smaker som sånne AlfaAlfaSpirer, Ikke ekkelt i det hele tatt. Bestemmer du deg for at det er ekkelt, så blir det det.

Gjest Nuppa_
Skrevet

Det smaker ikke ille i det hele tatt.. Folk som brekker seg av dette, gjør det fordi de har bestemt seg for at det er ekkelt.

Gjest Gutt22
Skrevet

Spermen min smaker digg synes jeg selv og dama synes det samme.

Spruter henne på puppene, sleiker det opp også kliner vi etterpå :ler:

Skrevet

Hehe syns det er digg jeg :) Smaker litt salt og litt bittert.. Men det kommer jo helt an på personen og hva han evt har spist! Har hørt at det smaker bedre hvis gutten spiser søte ting som jorbdær ol ;)

Skrevet

Har aldri smakt sæd selv, men har ei venninne som kasta opp på han hun skulle suge (staktars)

Annonse
Skrevet

Smaker ikke så verst, men har en bitter og "tørr" ettersmak.

Skrevet

Det smaker sjømat, østers f.eks.

Synes det er merkelig at damer klarer å lage så mye styr ut av en teskje med væske..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...