Gå til innhold

KROM FORBRENNINGS TE

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei. igår kjøpte jeg en forbrennings te hos en sunkost forettning. drakk 3 kopper til måltidene som det stod på pakningen. noen timer etterpå, altså om natten. sånn kl. 5 om morgenen fikk jeg utrolig vondt i magen, gikk hele tiden på do. det kneip skikkelig imagen. skikkelig ille., kan det ha vært teen? det andre jeg spisete igår var jo det jeg spiser til vanlig.

tror det kanskje var teen som gjorde utslaget. men det står jo på pakningen, rent naturprodukt, og ingen bivirkninger kjent. skjønner ikke dette. syntes en "slanke" te var et genialt påfunn. men tørr jo ikke drikke mer av den og satse på at det går bra.

noen som har prøvd den, vet hva det var som gjorde utslaget, eller har noen annen informarsjon til meg?

takk for svar. klem meg

Skrevet

tror det kanskje var teen som gjorde utslaget. men det står jo på pakningen, rent naturprodukt, og ingen bivirkninger kjent. skjønner ikke dette. syntes en "slanke" te var et genialt påfunn. men tørr jo ikke drikke mer av den og satse på at det går bra.  

En liten digresjon: Når disse produktene ikke er vitenskapelig testen, tror jeg neppe det er registrert bivirkninger :blunke:

Ellers så skal Lakriste være bra for forbrenningen :wink:

Skrevet

Å ja, dette har jeg prøvd og opplevd ja! :wink:

Jeg kjøpte Kloster Forbrennings te i januar i år. Samtidig kjøpte jeg også BioForm sin Forbrenningste.

Disse drakk jeg en del av iløpet av dagen, og begynte å bli dårlig. Fikk skikkelig mageknip, og trodde noe alvorlig var galt med meg.

Jeg var tilogmed til legen, for jeg skjønte ikke at det var teen.

Det som var så rart nemlig, var at det kun var den typen fra Kloster som jeg reagerte på, derfor litt vanskelig å avdekke at det var teen som gjorde meg så dårlig.

Så jeg testet det hele ut på min stakkars mann, og når han også ble dårlig av Kloster sin te, skjønte jeg det! :D

• 4 år senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hallo hallo:)

Denne teen har jeg brukt og bruker den fortsatt! Den funker virkelig og har ingen bivirkninger.Mange av mine venner har også gått ned av den. Kjempe bra!

Skrevet

Vil bare si som noen andre her, selv om noe er et rent naturprodukt betyr ikke det at det er ufarlig eller uten bivirkninger. Jeg mener ikke at dette produktet er farlig, altså, men ikke ta alt for god fisk av naturprodukter heller- vær litt skeptisk, slik som man er til andre legemidler :)

• 2 år senere...
Gjest Gratis slanketip
Skrevet

Grunnen til at du får mage knip er fordi denne te'n er beregnet for

den som er overvektig MANN/KVINNE , du må på do å avføre nesten hele

tiden , Jeg og noen venninner av meg gikk på den te'ni 4 uker magen min ble

ganske slapp altså hengende men har trent den ned nå. men jeg var ikke spesiellt overvektig

jeg prøvde en litt raskere måte å bli tynnere på denne te'n funket ganske godt på meg og mine veninner så det er noe jeg virkelig ambefaler ti både kvinner og menn .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...