Gå til innhold

Har aldri vært i bryllup..

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Slår meg i disse sommerlige bryllupstider, at jeg ALDRI har vært i bryllup før i en alder av snart 25 år. Er ikke det utrolig sært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var, som 23-åring, i mitt første bryllup for et par uker siden :)

Skrevet

Jeg er også snart 25, og var i bryllup for første gang for 2 år siden :)

Gjest Trajan
Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe bryllup er egentlig utrolig kjedlige.

Skrevet

jeg er 28 og skal i mitt første bryllup i sommer..

Skrevet

Jeg har heller aldri vært i bryllup. Er 25 (og et halvt) år.

Skrevet

Er vel veldig individuelt.. Kjenner noen på 30 som aldri har vært i bryllup, mens venninna mi som er 20 har vært i 5-6 stk! :gjeiper:

Gjest Eurodice
Skrevet

Slår meg i disse sommerlige bryllupstider, at jeg ALDRI har vært i bryllup før i en alder av snart 25 år. Er ikke det utrolig sært?

Det synes jeg ikke er noe rart. Det har vært nesten bare samboerskap i 20-30 år. Nå er trenden igjen å gifte seg, men det er vel bare de siste to-tre årene det har skutt fart.

Skrevet

det er vel ikke Så sært, jeg var i mitt første bryllup da jeg var 24 år, og det var for øvrig mitt eget...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 år, og har vært i 3 bryllup.

Synes forøvrig det har vært ganske kjedelige og lange dager, men det har kanskje noe med at det ikke har vært mine nærmeste venner/familie som har giftet seg, men folk som står min samboer nært. Kan hende jeg tenker annerledes om det den dagen det er noen a

v mine nære som gifter seg :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og har aldri vært i bryllup, ikke så mange som gifter seg lenger og da blir det slik.

Skrevet

Eg anar ikkje kor mange bryllup eg har vore i, første var før eg var eit år, og så har det halde fram omlag årleg til eg var i slutten av 20-åra og begynte å takke nei. Du har ikkje gått glipp av noko, dei aller fleste bryllup er useieleg kjedelege...

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Er 25 og skal i mitt første nå til høsten.

Føler ikke at jeg har gått glipp av noe etter hva jeg har hørt =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...