Vendie Skrevet 21. juni 2010 #1 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg trenger et par nye sommersko, og har litt lyst til å kjøpe et par Toms, synes de er veldig søte og tenker at om jeg kjøper et par støtter jeg samtidig en god sak. Men med tanke på prisen bør kvaliteten være god, jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe sko til 600 kroner hvis de ikke varer... Så til dere som har disse skoene, hvordan er kvaliteten? Og er de gode å gå i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pooo Skrevet 21. juni 2010 #2 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg trenger et par nye sommersko, og har litt lyst til å kjøpe et par Toms, synes de er veldig søte og tenker at om jeg kjøper et par støtter jeg samtidig en god sak. Men med tanke på prisen bør kvaliteten være god, jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe sko til 600 kroner hvis de ikke varer... Så til dere som har disse skoene, hvordan er kvaliteten? Og er de gode å gå i? kvaliteten som sommersko er bra. de er gode å gå i, men de holder nok bare en sesong. hadde et par, men de ble stjålet så jeg hadde dem ikke hele sesongen. jeg kjøpte dem også som en god sak. de er absolutt ikke verd 500 i seg selv, men i realiteten betaler du 250 og gir bort 250. dersom det funker for deg så vil jeg si at det ikke er noe i veien med skoene. de er gode, fine, men lave og trekker vann. anbefales ikke på regnversdager:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå