Gå til innhold

mye kviser plutselig

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har vært plaget med kviser i maaange år, 12 år minst. Da jeg begynte på p-piller for 7 år siden forbedret det seg betraktelig. Gikk fra kviser over hele ansitet til 1-3 kviser på haka (til enhver tid). De siste 2 månedene har jeg blitt mer plaga igjen. 1-6 STORE vonde kviser. Spiser ikke noe anderledes enn jeg bestandig har gjort, har derimot de sista åra kutta mer ned på sukker og brus. Føler meg helt dritt med disse store byllene. Tenkte jeg skulle høre med legen om jeg kunne få noe reseptbelagt middel av han, men leser igjen at det er mest de som er mye plaga som får det. Vil kanskje ikke si jeg er mye plaga, 6 kviser er kanskje ikke det værste, problemet er bare at jeg har allerede mye arr i ansiktet etter kviser, og disse store kvisene gjør det jo ikke bedre. Særlig i det siste når de har vært så mye større og betente enn de siste årene. Noen her som har fått noe fra legen de har vært førnøyde med? kremer eller tabletter, og hadde dere masse kviser, eller bare nok til at det plaga dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, jeg hadde nesten det samme problemet. jeg fikk plutselig en hel haug med kviser i pannen og jeg kjente nesten ikke huden, bare en ruglete overflate. jeg gikk til en hudpleier på go'foten, og hun introserte meg for et helt nytt produkt, Clean Start fra Dermalogica. jeg kjøpte noen produkter og det hjalp virkelig! nå er nesten alle kvisene mine borte, og jeg bruker bare den fargete dagkremen deres, Brighten up spf 15, og Hit the spot på de få utbrytene jeg allerede har :) de holder virkelig hva de lover! =D

Skrevet

Jeg får tetracyclin-tabletter av legen, kjempebra!! Eneste kriteriet får å få dem er vel at du danner arr etter kviser, og det gjør jo du.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får tetracyclin-tabletter av legen, kjempebra!! Eneste kriteriet får å få dem er vel at du danner arr etter kviser, og det gjør jo du.

Takk for svar begge to :) Jeg tror nok jeg må prøve "sterkere" saker fra legen, da jeg har plagdes i mange år nå, og er dritt lei rett og slett :P Du som bruker tetracyclin, er ikke dette veldig dyre tabletter? Eller er det de tablettene som begynner på R (husker ikke navnet) som var så dyre tro.. Tok det lang tid for du merka bedring? :)

Hilsen TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...