Gjest Nyfiken Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Har spurt om dette tidligere, og tror ikke jeg fikk svar...Grunnen til at jeg starter en ny tråd, er at jeg får kjæresten hjem snart, etter å ha vært uten ham i snart 3 måneder! Så altså..Jeg begynte å trene underlivsmusklene for ikke så lenge siden. Har ikke gjort det aktivt tidligere. Ikke er jeg sikker på hvordan ståa var der nede når jeg starta heller. Så jeg lurer på når man begynner å merke forskjell? Jeg prøver å gjøre det hver dag nå. Når jeg ser tv, lager mat osv..prøver å minne meg selv på det hele tiden, og gjør det når jeg kan. Kan si at jeg har prøvd i kanskje 2-3 uker eller noe sånt. Hvordan, og når vil jeg merke noe? Når jeg skal til pers, og skal "ta imot" ham, må jeg huske på å klemme selv, eller skjer det automatisk?
rosaprosa Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hvis du kjøper sånn baller til og trene med, gjerne litt tunge så er det nok lettere og merke forskjell. Da kan du se hvor lenge du klarer og holde de fast før de detter ut, og ta tiden på det!
Gjest nyfiken Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg hadde faktisk sånne kuler en gang...Kjøpt på kondomeriet. Jeg puttet de inn,men fikk litt hetta, for jeg så for meg et scenario der de kom til å forsvinne opp i systemet. Hehe. Jeg likte ikke å ha de der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå