Fotballfrøken Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er selv jomfru, og snart 18 år. Jeg har veldig lyst på sex, og jeg har tenkt på å finne en sommerflørt. Problemet mitt er at jeg er redd for å få følelser for gutten - Dette gjelder også ONS. Har dere tips til meg? Evt. Hva er din erfaring med sommerflørter?
Gjest Elijah Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er selv jomfru, og snart 18 år. Jeg har veldig lyst på sex, og jeg har tenkt på å finne en sommerflørt. Problemet mitt er at jeg er redd for å få følelser for gutten - Dette gjelder også ONS. Har dere tips til meg? Evt. Hva er din erfaring med sommerflørter? Mitt tips til deg er at du ikke forhaster deg og tar ting som det kommer. Hvorfor bare en sommerflørt? Hva med å vente til du møter en du heller vil satse på? Du er jo med all respekt bare en ung jente? Du har nok rett i at du vil kunne komme til å få følelser for gutten. Den første gangen er som regel spesiell for en jente og da kommer det gjerne følelser også. Husk at sex egentlig er å elske. Det er mer enn bare utveksling av kroppsvesker.
Fotballfrøken Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Mitt tips til deg er at du ikke forhaster deg og tar ting som det kommer. Hvorfor bare en sommerflørt? Hva med å vente til du møter en du heller vil satse på? Du er jo med all respekt bare en ung jente? Du har nok rett i at du vil kunne komme til å få følelser for gutten. Den første gangen er som regel spesiell for en jente og da kommer det gjerne følelser også. Husk at sex egentlig er å elske. Det er mer enn bare utveksling av kroppsvesker. Problemet er at jeg er interessert i veldig mye eldre gutter - Altså, det kan bli sosialt uakseptabelt tilslutt. Men det ideelle er selvfølgelig å finne seg en kjæresten. Ingen er bedre enn om jeg finner meg en jeg elsker, og en som elsker meg tilbake
Gjest Elijah Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Problemet er at jeg er interessert i veldig mye eldre gutter - Altså, det kan bli sosialt uakseptabelt tilslutt. Men det ideelle er selvfølgelig å finne seg en kjæresten. Ingen er bedre enn om jeg finner meg en jeg elsker, og en som elsker meg tilbake Hvor mye eldre? Er vel ikke helt uvanlig blant jenter på din alder
Fotballfrøken Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2010 Hvor mye eldre? Er vel ikke helt uvanlig blant jenter på din alder Jeg er som sagt snart 18 år. Det er en gutt/mann jeg har vært forelsket i i nærmere 4 år. Han er i dag 32 år. Ellers så er det stort sett gutter/menn rundt 30 år jeg liker best
Gjest Elijah Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Interessant at du kaller en mann på 32 år for gutt Du får ha lykke til med sommerjobben din. Bare ikke gjør noe forhastet, du får tidsnok muligheten
Fotballfrøken Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2010 Interessant at du kaller en mann på 32 år for gutt Du får ha lykke til med sommerjobben din. Bare ikke gjør noe forhastet, du får tidsnok muligheten Hehe, gutt/mann Jeg skal prøve og ikke forhaste noe, takk for tips! God sommer
Facepainter Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Får du ikke noe action med han karen på 32 da?
Fotballfrøken Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2010 Får du ikke noe action med han karen på 32 da? Skulle så gjerne! Dessverre har han fått seg kjæreste nå. Egentlig var det han og meg, men så ble det snakk om alder, og da ble han litt "redd". Så om noen år er han kanskje høy-aktuell
Ethereal Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Sex er ikke synonymt med kjærlighets-følelser. Sett en klar grense for deg selv, så går det sikkert bra.
Fotballfrøken Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. juni 2010 Sex er ikke synonymt med kjærlighets-følelser. Sett en klar grense for deg selv, så går det sikkert bra. Sant nok. Men jeg er "redd" for å få følelser for en gutt, rett og slett fordi jeg er veldig klar for et forhold nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå