Lilandry Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Noen som handler Jane Iredale? Jeg prøver å finne en nettbutikk som har dette og shipper til Norge. Beauty Bridge har disse, men shipper ikke Jane Iredale til Norge. Så at Dermstore hadde, noen som har erfaringer med den butikken? Står at det kan ta fra 8- 60 dager å få pakken, men hallo? 60 dager? Vet StrawberryNet har noe, men de har altfor dårlig utvalg og har ikke det jeg skal ha.
carianne Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Noen som handler Jane Iredale? Jeg prøver å finne en nettbutikk som har dette og shipper til Norge. Beauty Bridge har disse, men shipper ikke Jane Iredale til Norge. Så at Dermstore hadde, noen som har erfaringer med den butikken? Står at det kan ta fra 8- 60 dager å få pakken, men hallo? 60 dager? Vet StrawberryNet har noe, men de har altfor dårlig utvalg og har ikke det jeg skal ha. for en stund siden bestilte jeg fra ebay.Husker ikke selgeren, skal inn og sjekke e-mailen, kanskje jeg finner d ut der hva selgeren heter.Pakken kom ganske fort.Men sender ikke beautybridge j.i til norge?
carianne Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 for en stund siden bestilte jeg fra ebay.Husker ikke selgeren, skal inn og sjekke e-mailen, kanskje jeg finner d ut der hva selgeren heter.Pakken kom ganske fort.Men sender ikke beautybridge j.i til norge? prøv selgeren på ebay som heter :mallsale
Lilandry Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2010 Nope, de sender ikke J.I. til Norge. Sendte mail og spurte. Jeg har laget meg en side på ebay og paypal, men jeg er så grønn der, så jeg får meg bare ikke til å gjøre det. Må spørre samboer om hjelp...! Åh, at det bare må være så vanskelig å få tak i! :gjeiper:
carianne Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 (endret) Nope, de sender ikke J.I. til Norge. Sendte mail og spurte. Jeg har laget meg en side på ebay og paypal, men jeg er så grønn der, så jeg får meg bare ikke til å gjøre det. Må spørre samboer om hjelp...! Åh, at det bare må være så vanskelig å få tak i! :gjeiper: men det stod at de sender til europa, så dumt! Uff begynner å gå tom selv. I norge er det så dyrt!åh, du snakker om beautybridge....de har lang leveringstid i alle fall, men ikke så dyre, ca 330 for et mineralpudder. Endret 21. juni 2010 av carianne
carianne Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 men det stod at de sender til europa, så dumt! Uff begynner å gå tom selv. I norge er det så dyrt!åh, du snakker om beautybridge....de har lang leveringstid i alle fall, men ikke så dyre, ca 330 for et mineralpudder. viss du får hjelp er ebay veldig enkelt, og ja det er lurt å ha paypal:)
Skylines Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 sender ebay-selgeren til europa, er som oftest norge inkludert i den listen:)
Lilandry Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2010 Siden samboer ikke er hjemme, så har jeg ikke tålmodighet til å vente til han kommer. Jeg prøvde å søke på selgeren mallsale, men det dukket ikke noe opp. Hvordan søker jeg egentlig etter en selger? Kan jeg bruke den norske siden til dette? Står det tydlig at selgeren sender til Norge\ Europa?
Lilandry Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2010 Typisk at i samme tiden jeg spør, så finner jeg ut av det selv! :gjeiper: Jeg fant, jeg fant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå