Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Har dere tips om billige selvbruningskremer som faktisk funker? Og hvor får dere kjøpt den? Noen som har prøvd dove sin fuktighetskrem som man skal bli brun av?
leirbål Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har prøvd Dove sin. Den gir meg en gylden glød, men jeg blir ikke direkte brun.
gohege Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 jeg har også prøvd Dove sin, men jeg ble ikke fornøyd i det hele tatt. Fikk store og markante skiller og huden så svett ut. Jeg prøvde heller L'oreal sublime Bronzer Illuminating self-tan care med light reflecting pigments+ glycerin for hele kroppen. Den setter farge med en gang så en ikke for skiller, og kommer i flere farger, avhengig av din normale hudfargen din. Den kostet 100 kr hos Vita og er veldig drøy i bruk. Hvis det er i det dyreste laget kan du også prøve Comodynes sine servietter. De finnes i engangs pakninger og i 5-pakkers. De koster ca. 30 kr hos Vita for en serviett.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Hvor mye rekker en slik serviett til da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå