Gå til innhold

Hvor lang tid tar det?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal få bort en slik "fleskepølse" på magen. Ca hvor lang tid tror dere det tar hvis jeg går fort 3-4 ganger i uken, samt spiser relativt sunt?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ta motet fra deg, men tror det skal mer til enn det. Jeg er slank men har en liten mage, og jeg går tur hver dag med hunden, ca 1,5 time + 3 til 5 timers turer i fjellet hver helg. Hunden er 9 år gammel, så dette er en livsstil. Sunt har jeg alltid spist, jeg liker ikke junk-food, men klart jeg har en sjokolade og is å slikt avogtil. Men hvis det å gå skulle få vekk mage, skulle jeg hatt six-pack nå!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

4982 dager, 17 timer og 34 sekunder såklart!

Skrevet

TS; Dette er desverre umulig å svare på. Du må nesten bare prøve deg frem!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ok, så hvor mye mer bør jeg gjøre for å få bort magen da? Jeg er også relativt slank, men vil stramme opp litt og få vekk magen.

Men hver så snill - ikke si treningsstudio..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil mene jogging er tingen. I tillegg for å stramme opp, øvelser som går på oppe/nede og høre/venstre magemusklene. Jeg har en DVD med pilates som jeg synes er god på øvelser for alle magemusklene

Her

Her

Søk på pilates så finner du tips og DVD`er om du ønsker å kjøpe det, eventuelt på treningstudio med pilates klasser der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...