sivilen Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Om du har fått nummeret til noen, du sender melding dagen derpå, får svar, men det stopper der. Da er den andre personen slett ikke interessert? Eller hvordan funker det her, egentlig? Jeg traff noen, fikk nummeret. Sendte et par meldinger osv. Virket litte granne interessert den kvelden. Men er det sånn at dersom denne personen er interessert, så tar hun kontakt? Eller må jeg være den første som tar kontakt hver gang? Usikker ass. Jeg er bare en smule interessert, men jeg orker ikke drive å sende meldinger om hun faktisk ikke har noen interesse av å prate. Hva tenker dere?
sivilen Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2010 Syns det er jævlig flaut å ta kontakt hele tiden, altså, være den første som tar kontakt. Kommer dog ikke til å ta noe mer kontakt nå, med mindre hun tar kontakt. Syns det er drit flaut å bare være en sånn tulling som prøver seg på kontakt. Så, med mindre hun ikke tar kontakt, så gidder jeg ikke.
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er hvertfall slik at jeg oppfordrer til videre kontakt dersom noen jeg er intr i kontakter meg. Jeg kan også gjerne ta kontakt først, men gidder ikke mase om jeg ikke føler jeg får respons... Følg magefølelsen din du
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Er jeg interessert i noen så tar jeg kontakt. Venter ikke bare på at mannfolket skal summe seg til å mase på meg. Jeg ville ansett som frøkenen som uinteressert om hun ikke tar noe initiativ.
sivilen Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2010 Akkurat. Ser jo den. Nei, hun er vel ikke interessert. Det gjør jo meg ikke så mye det, men har tatt kontakt 2 ganger. Så om hun ikke tar videre kontakt, så sletter jeg hun fra telefonlista, enkelt og greit
Gjest Elijah Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Forrige jente jeg ble kjent med sendte jeg en melding dagen etterpå og sa at jeg synst det var fantastisk å møte henne! Jeg fikk en positiv respons tilbake og resten er historie. Om du har lyst å ta kontakt, så tar du kontakt. Enkelt og greit. Ellers fraråder jeg overdreven bruk av sms og telefon. Bruk sms kun for å gjøre avtaler, ikke smalltalk. Spar samtalen til dere møtest IRL og da slipper du å risikere å fremstå som en pyse hvis du i tidligere anledninger har vært "The Man" på sms. At en jente ikke svarer samme dag kan alltids skje. Kanskje døde moren hennes eller hun hadde tomt batteri. Selv har jeg jo ofte glemt å svare på meldinger uten at det betyr så mye av den grunn. Uansett, man merker fort om noen er interessert eller ikke IMO. Samtalen og kontakten må gå begge veier.
MissStiles Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Akkurat. Ser jo den. Nei, hun er vel ikke interessert. Det gjør jo meg ikke så mye det, men har tatt kontakt 2 ganger. Så om hun ikke tar videre kontakt, så sletter jeg hun fra telefonlista, enkelt og greit Synes det høres greit ut. Prøv å ta kontakt en gang til. Hvis du ikke får svar, så er det svaret ditt.
sivilen Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2010 (endret) Synes det høres greit ut. Prøv å ta kontakt en gang til. Hvis du ikke får svar, så er det svaret ditt. Jeg får jo svar, men jeg gidder ikke være den første som tar kontakt, hvis du skjønner? Joda, jeg har fått svar når jeg har sendt melding. men jeg har tatt kontakt et par ganger, og fått svar begge gangene. Men jeg gidder ikke være først ute med å sende meldinger;) Og hvis hun er interessert, så tar hun jo selvsagt initiativ til kontakt ved å sende en sms ! Endret 21. juni 2010 av sivilen
Eplekart Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Kanskje hun har sett den filmen "Han er faktisk ikke interessert", og tenker at du fortsetter å ta kontakt hvis du virkelig er interessert i henne ..? Det er ikke så lett å vite. Om hun kanskje er litt usikker på seg selv, tør hun kanskje ikke å sende melding først. Kanskje hun er redd for avvisning ... Kjenner meg igjen i såfall, hihi Kan du ikke spørre om hun har lyst til å møtes? Det er liksom litt bedre enn sånne unødvendige meldinger bare for å skrive noe
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Kanskje hun har sett den filmen "Han er faktisk ikke interessert", og tenker at du fortsetter å ta kontakt hvis du virkelig er interessert i henne ..? Det burde jo spille begge veier. Om hun aldri tar kontakt, så er det jo et sterkt hint om at hun ikke er interessert heller. får være måte på hvor mye mannfolket må stå på.
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 Ikke gidd å ta kontakt. du fremstår bare som desperat og patetisk.
Gjest -L- Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 Liker heller ikkje å hele den som må ta inisativ først hele tiden. Dersom jenta er interriesert vil hun ta kontakt, men man kan heller ikkje forvente at hun slaø gjøre det når hvis dere ikkje har vært med hverandre 1 eller 2 ganger. Dersom det er helt stille i andre enden da er det etter min erfaring best å latt det gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå