Gå til innhold

Namsfogden

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har etter et samlivsbrudd kommet meg opp i en veldig rotete situasjon økonomisk. det har gått så langt at jeg nå har fått tilsendt et brev fra politiet / namsfogden, hvor det står varsel om utleggsforretning, og at de ønsker et møte med meg. Hva kan jeg forvente nå? Jeg har ringt kontoret for å forhøre meg om hva som skjer, men jeg har ikke klart å få noe klart og utfyllende svar bortsett fra at jeg må møte på kontoret den og den datoen. Er det noen som har vært gjennom dette før som vet hva jeg kan vente meg? Hvis jeg nå før datoen møtet skal bli avholdt klarer å grave frem de 5000 jeg skylder, kan jeg få saken ute av verden, eller har kravet allerede vokst iogmed at det har fortfallt? Mulig jeg spør dumt nå, men jeg er helt grønn på dette, og er helt panisk her jeg sitter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sur situasjon.

Jeg er sikker på at disse http://www.gjeldsoffer-alliansen.no/ vet hva du gjennomgår, og i tillegg kan gi deg en forklaring på hva du muligens har i vente og hva du kan gjøre.

Ring tlf 22 20 19 99

Lykketil.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det beløpet kommer vel til å bli tvangstrukket av lønnen din. Det skjedde iallefall med meg når inkasso gikk videre til namsfogden. Men du kan avtale med de hvor mye de kan trekke av deg hver måned.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ved utsendelse av varsel om utleggsforretning har det påløpt et saftig gebyr.

Dersom du har noe av verdi, og ikke har innfridd kravet når dere skal møtes, ja da vil det bli tatt pant i eiendel; enten leilighet, bil eller konto. Prøv å få betalt de 5000,- så du slipper dette, og du er ferdig med det.

Ta opp lån av venner, familie eller banken!!

Husk at en utleggsforretning vil gi deg problemer med å låne i banke ved en senere anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...