pittie Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 eBay, http://8ty8beauty.com/index.html og http://transdesign.com er noen plasser. Om du handler fra en nettbutikk lønner det seg å storhandle og få pakken sendt via Jetcarrier, ettersom internasjonal sending har blitt skrudd heftig opp i pris.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Takk for svar! Må kikke litt på ebay. Pleide å elske transdesign, men på grunn av noe regelverk har de fått så vanvittige fraktpriser, at jeg hadde håpet å finne et annet sted... Hvis man velger å storhandle, som du sier, blir det ikke ulønnsomt i forhold til moms og tollbehandlingsgebyr? TS
pittie Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Takk for svar! Må kikke litt på ebay. Pleide å elske transdesign, men på grunn av noe regelverk har de fått så vanvittige fraktpriser, at jeg hadde håpet å finne et annet sted... Hvis man velger å storhandle, som du sier, blir det ikke ulønnsomt i forhold til moms og tollbehandlingsgebyr? TS Om det går gjennom Jetcarrier kan du spare endel på frakten samt tollbehandlig er inkludert i prisen, men du må betale mva i tillegg om varen er over 200NOK. Si du kjøper neglelakk til 300kr + den himmelhøye frakten på 380kr (på en slik bestilling via transdesign) + tollbehandling og moms = 865 ca Via jetcarrier, neglelakk til 300kr + billigste frakt US (gratis om du handler over 50$ tror jeg) 70kr + (tipper 300kr med lakk blir 165-245 med fly på jetcarrier) + 85moms = fra 550-700, kommer ann på størrelsen på pakken og om du får gratis US sending. Lurt å be om vekt og mål av pakken så du vet hva utgiftene blir. Jo større handel, jo mer sparer du. Håper dette ikke ble for mye tall og forvirring :gjeiper: Jetcarrier er ganske enkelt å bruke, men om du ønsker å gjøre minst mulig er det nok eBay som lønner seg. Alle de "proffe" nettbutikkene i US har nok måtte skru opp prisen på frakt pga reglementet. Men kanskje noen vet om en gullgruve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå