Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Lurte på om noen har noe bra tips til gave til samboeren min? Han fyller 27 om ikke så lenge. Tidligere har vi ofte pleid å gi hverandre opplevelsesgaver (gjerne noe vi kan gjøre sammen), og inntrykket er at det er dét han blir mest glad for også. Han er ikke så opptatt av ting, dessuten er han en veldig aktiv person. Problemet er imidlertid at sånt ofte blir veldig dyrt, og akkurat nå er økonomien ganske stram.... Vi skal på to reiser i sommer (en utenlands, en i Norge), så tenkte evt. på å gjøre noe ekstra på en av reisene våre. Hvis noen f.eks. har noen tips til noen bra hoteller i Nordland/Troms er det veldig kjærkomment. Ellers evt. noe aktivt vi kan gjøre sammen enten i Norge eller andre steder(legger til at jeg ikke akkurat kan kalle meg en skikkelig friluftsjente selv, men jeg kan være fleksibel for min kjære...). Noen som har noen flere ideer??? Vil så gjerne gi en skikkelig kreativ og bra gave, som ikke skriker "jeg har ikke penger"!
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Ok, ser at det er en som har postet et veldig likt innlegg litt nedenfor, det kan vel forklare den ikke-overveldende responsen... Forskjellen er vel at jeg hovedsakelig leter etter opplevelsesgaver, så hvis noen har noen tips blir jeg veldig glad.
Wonders Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 (endret) finn ut hvor dere skal, ring opp dit og bestill kano-tur, privat omvisning et el anna sted, eller noe som du vet han liker. Det er masse sommer-festivaler i nord, så legg kanskje noen dager innom et sted, og gi han hint på veien. Brevandring på Svartisen, Himmelblå øyhopping , Øyhopping med havkajakk, Rorbuferie http://www.visitnordland.no/ Det jeg har gjort er etter hotellrommet er bestilt ringer jeg kundeservice på hotellet, bestiller blomster og kake til ankomst for bursdagsbarnet. Utrolig personlig og koselig. Endret 22. juni 2010 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå