Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 hvor kan jeg ringe for å sjekke om jeg har betalingsanmerknng?
Stellia Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Du kan prøve Experian. Det finnes mange kredittbyrå, og selv om du ikke er registerert med betalingsanmerkning i ett byrå, vil det ikke nødvendigvis bety at du ikke er registrert hos noen andre byrå. Spørs hvilket byrå firmaet du fikk betalingsanmerkninger fra, bruker.
Siiw Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Ring lindorf payment as;P 31279840 Men alle lindorf 'kunder' fikk brev forgje uke sa dem da jeg ringte angående anmerkningen min;-)
Glitnir Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Om du ikke finner det ut på andre måter: Søk om lån eller kredittkort. Da blir du kredittsjekket, og får gjenpart tilsendt.
Anjah Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 (endret) http://www.gjeldsoffer-alliansen.no/kredittopplysninger Bla deg ned til bunn på denne siden. Der finner du en link med en innsendelesesfunksjon. Jeg tror ikke det fungerer å ringe noen plass. Mener å huske at kredittselskapene ikke har lov å opplyse om kred.verdighet per tlf. Endret 22. juni 2010 av Anjah
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Det beste er vel å holde sin sti ren, så slipper man å bekymre seg om dette
Auraya Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 (endret) Det er tre firmaer som driver med kredittinformasjon i Norge, så det enkleste er å sende dem en skriftlig forespørsel, hvor du ber om å få oppgitt alt de eventuelt har på ditt navn. Hvis du søker lån/kredittkort blir du bare sjekket hos ett av disse, så det beste er å sende en forespørsel til alle. - Dun & Bradstreet - Lindorff - Experian (tidligere Creditinform) Inkassobyråer sender som regel også en årsoppgave rett over nyttår, og en purring på alle krav i disse ferie- og skattepengetider. Endret 23. juni 2010 av Auraya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå