Gå til innhold

betalingsanmerkning

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvor kan jeg ringe for å sjekke om jeg har betalingsanmerknng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve Experian.

Det finnes mange kredittbyrå, og selv om du ikke er registerert med betalingsanmerkning i ett byrå, vil det ikke nødvendigvis bety at du ikke er registrert hos noen andre byrå. Spørs hvilket byrå firmaet du fikk betalingsanmerkninger fra, bruker.

Skrevet

Ring lindorf payment as;P

31279840

Men alle lindorf 'kunder' fikk brev forgje uke sa dem da jeg ringte angående anmerkningen min;-)

Skrevet

Om du ikke finner det ut på andre måter: Søk om lån eller kredittkort. Da blir du kredittsjekket, og får gjenpart tilsendt.

Skrevet (endret)

http://www.gjeldsoffer-alliansen.no/kredittopplysninger

Bla deg ned til bunn på denne siden. Der finner du en link med en innsendelesesfunksjon.

Jeg tror ikke det fungerer å ringe noen plass. Mener å huske at kredittselskapene ikke har lov å opplyse om kred.verdighet per tlf.

Endret av Anjah
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det beste er vel å holde sin sti ren, så slipper man å bekymre seg om dette ;)

Skrevet (endret)

Det er tre firmaer som driver med kredittinformasjon i Norge, så det enkleste er å sende dem en skriftlig forespørsel, hvor du ber om å få oppgitt alt de eventuelt har på ditt navn. Hvis du søker lån/kredittkort blir du bare sjekket hos ett av disse, så det beste er å sende en forespørsel til alle.

- Dun & Bradstreet

- Lindorff

- Experian (tidligere Creditinform)

Inkassobyråer sender som regel også en årsoppgave rett over nyttår, og en purring på alle krav i disse ferie- og skattepengetider.

Endret av Auraya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...