Gå til innhold

Stelton-termokanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en slik og kan fortelle meg om den er bra?

Holder den på varmen, og fungere den "enhånds-betjeningen" som den skal?

Og hvorfor er den i stål over dobbelt så dyr som den fargede? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

For å ta det siste først; Går ut fra at den i stål rett og slett er dyrere å lage?

Ja, jeg har to slike kanner, en i stål og en vanlig. 1-grepsfunksjonen virker fint, men det er nok lurt å ha en finger på lokket når kanna begynner å bli tom. Den holdet helt klart best på varmen hvis du bruker skrukorken som følger med i stedet for. Kannene er flotte å se på, men jeg vet om flere kanner som er billligere OG holder bedre på varmen...

Skrevet

Hmmm. Det var det jeg tenkte ja, - at det finnes både billigere og bedre!

Men jeg har en tilgodelapp som brenner i lommeboken og har forelsket meg i formen på Stelton-kannen.

Mie - grubler :klø: ; kjøpe noe fornuftig eller en lekker kanne?

Gjest Brunhilde
Skrevet

Som nevnt - kannene ER lekre - og hvorfor ikke unne seg noe lekkert? Fornuftig kan man jo være ellers - sånn en gang man ikke har lyst på en Stelton kanne, mener jeg...

(Jeg har sluttet å røyke, men ønsker meg allikevel Stelton askebegeret (det lille))

Skrevet
Fornuftig kan man jo være ellers - sånn en gang man ikke har lyst på en Stelton kanne, mener jeg...

:kyss: Brunhilde; du kloke kvinne! Det var akkurat det jeg ville høre :ler:

Skrevet

Jeg kjøpte en Stelton-kanne i stål i bryllupsgave i dag. Stod bare "termokanne" på ønskelista, så regner med at den faller i smak.

:briller:

Fikk for øvrig vite på butikken at du kan bytte ut fargen på Stelton-kannene ved å bytte det ytre laget. Nytt "trekk" koster rundt 160 kroner.

Skrevet

Ikke alltid design og funksjonalitet henger sammen...... men jeg er også Steltonfan! De er råe på design - ofte bedre enn Alessi, selv om Alessi har mye dritlekkert også.

(Jeg har sluttet å røyke, men ønsker meg allikevel Stelton askebegeret (det lille))

Mener du det askebegeret som er sylinderformet med en "halvmåne" som vipper oppå?

Det har jeg, :) , men det brukes sjelden som askebeger hos meg, siden jeg ikke røyker inne, men det er lekkert som stæsj.

Skrevet

Jeg har en slik stålfarget kanne. (askebegret også) hihih :-)

Og om du er i skikkelig shopping humør har Stelton både melkemugge og sukker skål som macther kannen ;-) yepp.

De er designet slik at du bare holder en finger på lokket og heller. Har de også jeg :briller:

Før det opp på "må-ha-listen". :hoho:

Skrevet

Stelton.... :hjerter: Så bra design!! Jeg har tekanne m telysvarmer... Har lyst på flere Stelton produkter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...