Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sunburn
Skrevet

Jeg bestilte en del varer fra denne siden for over en uke siden.

Nå begynner jeg å bli litt bekymret for at det ikke skal komme..

Har noen her erfaring fra denne siden? Jeg synes siden så seriøs ut ihvertfall :)

Beløpet er ikke trukket fra konto enda, men skjønner ikke helt at det skal ta over en uke før de sender varene :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte en del varer fra denne siden for over en uke siden.

Nå begynner jeg å bli litt bekymret for at det ikke skal komme..

Har noen her erfaring fra denne siden? Jeg synes siden så seriøs ut ihvertfall :)

Beløpet er ikke trukket fra konto enda, men skjønner ikke helt at det skal ta over en uke før de sender varene :S

hei, jeg bestlte noe 9.juni, ennå ikke kommet, irritert, kunne likså godt bestilt fra prettyskin4less, hadde komt før da.

Gjest Sunburn
Skrevet

9 juni?? Oida... det er jo veldig lenge siden. Uff, håper de ikke er helt useriøse :(

Har du vært i kontakt med dem?

Jeg har sendt mail til kundeservice uten svar. Burde kanskje ringe dem også da.

Synes det er litt rart, de virket veldig seriøse..

Skrevet

9 juni?? Oida... det er jo veldig lenge siden. Uff, håper de ikke er helt useriøse :(

Har du vært i kontakt med dem?

Jeg har sendt mail til kundeservice uten svar. Burde kanskje ringe dem også da.

Synes det er litt rart, de virket veldig seriøse..

Har sendt mail idag jeg og, får se hva de svarer. Har betalt 450 kr!Har aldri hørt at de er useriøse, håper ikke det.

Gjest Sunburn
Skrevet

Nei, håper virkelig ikke de er useriøse. Men alltid når jeg bestiller varer på nett fra norge kommer de jo som regel innen en uke.

Synes det er litt bekymringsfullt at du har ventet så lenge :(

Venter på svar fra dem jeg også....

Så ditt beløp har trukket fra konto? Det har ikke mitt. Jeg handlet for ca 1600 kr. På hjemmesiden deres står det at de aldri trekker beløpet fra konto før de sender varene. Om ditt beløp har trukket burde du jo ha fått varene for leeenge siden :S

Gjest Niema
Skrevet

Jeg har bestilt derfra ved et par anledninger for noen år siden, var ikke noe tull da, fikk varene mine :) Men det var før jeg oppdaget alle disse utenlandske nettbutikkene, minhud er noe svindyre.

Gjest Sunburn
Skrevet

Ja okei, det var bra å høre!

Jeg var akkurat og sjekket posten og pakken var kommet :-D

Manglet en vare, men den skulle ettersendes stod det. Så nå er jeg lettet!

Håper du også får pakken din snart carianne.

Ja, etter å ha lest litt i forumet her ser jeg at jeg burde brukt feks strawberrynett, at det er billigere der. Men men, da vet jeg det til neste gang. På minhud var det iallefall billigere enn hos hudpleieren min :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bestille en del dermalogica produkter (active moist, skin prep scrub, special cleansing gel) - det ser ut som prisene på Strawberrynet er nesten lik de på minhud.no og blivakker.no... noen som har erfaring med dette? har Stawberrynet økt prisene i det siste? (handler ikke hudpleieprodukter så ofte) :ler:

Skrevet

Ja, Strawberrynet er faktisk ikke spesielt billige, de har skrudd opp prisene en del, pluss at de tvinger norske kunder til å betale i NOK, og da lønner det seg enda mindre å handle derfra. De har også ganske dårlig utvalg, synes jeg. Prøv heller Prettyskin4less, FeelUnique, LookFantastic og Cheapsmells :)

Skrevet

Ja okei, det var bra å høre!

Jeg var akkurat og sjekket posten og pakken var kommet :-D

Manglet en vare, men den skulle ettersendes stod det. Så nå er jeg lettet!

Håper du også får pakken din snart carianne.

Ja, etter å ha lest litt i forumet her ser jeg at jeg burde brukt feks strawberrynett, at det er billigere der. Men men, da vet jeg det til neste gang. På minhud var det iallefall billigere enn hos hudpleieren min :)

Det var bra! Håper min også kommer, har bestilt en precleanse, er litt spent på denne, men ble dyrt, neste gang eventuelt bestiller jeg en annen plass. Ble litt dyrt, men meninga var at den skulle komme raskt i posten i mitt hode....

Gjest hudenmin
Skrevet (endret)

Jeg skal bestille en del dermalogica produkter (active moist, skin prep scrub, special cleansing gel) - det ser ut som prisene på Strawberrynet er nesten lik de på minhud.no og blivakker.no... noen som har erfaring med dette? har Stawberrynet økt prisene i det siste? (handler ikke hudpleieprodukter så ofte) :ler:

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/ bruker å være billigst, når det gjelder Dermalogica. De har også god kundeservice. Frakten er inkludert i prisen.

Endret av hudenmin
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for supert tips! Jerseybeautycompany var jo veldig rimelig. Vet du om de skriver ned verdi på varene slik de blir < 200 kr?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De skriver ikke ned verdien. Men det er såpass mye rimeligere så det er nesten like greit å handle med de istf strawberrynet, selv om man må betale mva/fortollingsgebyr som ikke blir refundert.

Gjest Niema
Skrevet

prettyskin4less merker pakken som gift, så man slipper unna toll og det som er :lur:

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hei:)

Jeg har nylig også bestilt varer fra dette nettstedet. Dette er nå tre uker siden. Jeg mottok en ordrebekreftelse på e-post, der det stod at jeg allerede har betalt for varene. Da de ikke har dukket opp enda, sendte jeg en e-post til minhud.no. Jeg har fått en bekreftelse på at denne e-posten ble mottat, men har ikke fått noe svar..

Dere andre som har bestilt herfra, hvor lang tid tok det før dere mottok varene deres?

Hilsen frustrert som har brukt 800kr på betillingen!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei:)

Jeg har nylig også bestilt varer fra dette nettstedet. Dette er nå tre uker siden. Jeg mottok en ordrebekreftelse på e-post, der det stod at jeg allerede har betalt for varene. Da de ikke har dukket opp enda, sendte jeg en e-post til minhud.no. Jeg har fått en bekreftelse på at denne e-posten ble mottat, men har ikke fått noe svar..

Dere andre som har bestilt herfra, hvor lang tid tok det før dere mottok varene deres?

Hilsen frustrert som har brukt 800kr på betillingen!

Jeg bestilte varer - og fikk dem ikke. Pengene trakk Fenomen AS fra min konto like etter jeg hadde bestilt. Anja Haugen sa de var sendt - men skulle sende dem på nytt. Ingen varer kom selv med "levering nr 2". Det endte med at jeg truet eier Sami Weidel med å politianmelde selskapet for bedrageri/svindel. Da kom pengene tilbake i retur.

Bestiller ikke flere gnager på minhud.no.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg bestilte varer fra minhud.no for over 2000kr, men mottok varene aldri! Prøvde å ringe og sendte svært mange mail til kundeservice som jeg heller aldri fikk svar på.

Anbefaler ingen å handle fra minhud.no, fullstendig ripoff!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bestilte varer fra minhud.no for over 2000kr, men mottok varene aldri! Prøvde å ringe og sendte svært mange mail til kundeservice som jeg heller aldri fikk svar på.

Anbefaler ingen å handle fra minhud.no, fullstendig ripoff!

Ville ringt til Sami Weidel eller den som nå står bak selskapet og gitt beskjed om at du politianmelder dem om du ikke får varene eller pengene tilbake innen tre dager. Det er det eneste som nytter. Får du ikke pengene tilbake, så bør du politianmelde dette, selv om beløpet er lite, er det tydelig bare ut fra denne siden at de som driver nettstedet enten ikke har varene eller driver ulovlig. De kan ikke trekke penger fra din konto uten å samtidig sende deg varene. Ta med en print out av denne tråden til politiet om du må gå dit, så ser de at du ikke er den eneste. Lykke til!

Anbefaler ellers www.dermalogica.no for Dermalogica produkter. De sender med en gang - og er ikke noe tull ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...