Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 God morgen! Dere kan så mye, og nå lurer jeg på om dere kan hjelpe meg å finne ut hva som skjer med hodebunnen min. Har lest om både flass, psoreasis og tørr hodebunn, men føler ikke at det er passer i noen av kategoriene egentlig... I en god stund har jeg hatt små flak i håret, akkurat i hårfestet i panna. I det siste har det spredd seg litt lenger inn, og jeg lurer på hva det er! Tror ikke det er flass, hvis det er flass er det iallefall veldig tørre hudflak som brekker, iogmed at de er så små. Tørr hodebunn? Det verken klør eller svir, har ikke sår, og hodebunnen føles ikke "for trang" slik hud ofte kan føles når den er tørr. Jeg bruker aldri styling, og børster kun med fingrene, da annet ikke er nødvendig. Vasker håret godt og grundig uten å bruke for mye sjampo, masserer hodebunnen, og passer på å skylle ut alt når jeg er ferdig. Bruker balsam iblant.
Gjest Spinell Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hodebunnen kan være tørr uten at huden føles to nummer for liten Jeg har i alle fall litt tørr hodebunn, men uten stram hud eller kløe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Ok! Den er slik jeg beskriver? Bruker du noe spesiell sjampo eller balsam for å få bukt med de sjenerende små flakene?
Gjest Spinell Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jeg kjøper shampo som hjelper mot tørr hodebunn hos frisøren. Spør frisøren din hva som passer best til din hårtype, det er jo mye forskjellig på markedet. Endret 21. juni 2010 av Spinell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå