Osloboer Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Noen som har tips til en god frisør i Oslo, hvor man ikke trenger å betale skjorta?? Gjerne litt sentralt. Har et stort behov for å få klipt håret/tatt striper denne uken, og vil gjerne slippe å betale så mye over 1000 kr (er student og har ganske lite penger akkurat nå). Har langt hår (nordisk hårtype), men har lyst til å klippe meg litt kortere. Er ikke den tøffeste når det gjelder å prøve noe nytt, men vil gjerne ha en frisør som har litt meninger om hva man kler...for vanligvis ender jeg alltid opp med den samme kjedelige hårsveisen. Drar gjerne til lærling, men da er det greit at det er en litt flink lærling. Hadde vært supert med tips!:)På forhånd takk!
daisy_dee Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Dytter på denne .. er også i samme båt .. - Har du forresten funnet noen god og billig frisør, som du har vært hos?
Elena Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Vivaldi på Grünerløkka (i Markveien). Også denne tråden: Min lenke
daisy_dee Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Vivaldi på Grünerløkka (i Markveien). Også denne tråden: Min lenke Ok, takk! vet du noe om prisene der eller..?
Elena Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Husker ikke eksakte priser på Vivaldi, men de er rimelige. I alle fall i forhold til andre frisører i Oslo området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå