Miracl3 Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er bare litt nysserig. Hva jobber dere andre med , eller går dere på skole ? Eller er det kjanske andre ting dere driver med ? Både jeg og min kjære er studenter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Han var ferdigutdannet til sommeren, og jeg blir ferdig til neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg og mannen er studenter på siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Vi jobber innen ITbransjen begge to, selv om han også har økonomiutdannelse og jeg også ped-/sos-utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er frisør og min sambo er salgsjef .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg jobber med barneped Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er helsesekretær og jobber ved et legekontor!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Markedskonsulent i en stor bedrift i Oslo! Sambis jobber m logistikk og sikkerhet i en annen stor bedrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er megler ( i international bedrift med engelsk som forretningspråk - heldigvis!!! :oops: ) Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 24. september 2003 #10 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er økonomi student på siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 24. september 2003 #11 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er unix systemadministrator 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. september 2003 #12 Del Skrevet 24. september 2003 Min samboer og jeg er begge studenter, og jeg er ferdig om 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 25. september 2003 #13 Del Skrevet 25. september 2003 Så mange studenter det var her da, vi hadde hverken tid eller råd til å tenke på bryllup når vi studerte vi! :-? Jeg er høgskoleingeniør innen bygg, jobber vel egentlig som arkitektassistent for tiden (godt betalt sådan ). Holder samtidig på med litt vidreutdanning. Min kjære jobber som selger, har en cand. sient.-grad som han drar god nytte av der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 25. september 2003 #14 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg jobber som grafisk designer, og han som økonomisjef. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 25. september 2003 #15 Del Skrevet 25. september 2003 jeg er student og selv om min kjære er i jobb, har ikke han noe særlig bedre råd (har billån, studielån) men vi gjør det enkelt og bruker lang tid på planlegging og kostandsspredning.. selve det å gifte seg er jo GRATIS; det man man ikke glemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 25. september 2003 #16 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg jobber for tollvesenet, og min kjære er skipsmegler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drew Skrevet 25. september 2003 #17 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg er grafisk designer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 25. september 2003 #18 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg jobber som IT-sekretær/prosjektmedarbeider og min kjære er systemutvikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 25. september 2003 #19 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg blir forhåpentligvis ferdig utdannet Cand. Polit. til jul. Min kjære blir ferdig med samme utdannelsen om et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseGullhår Skrevet 25. september 2003 #20 Del Skrevet 25. september 2003 Akkurat naa er jeg musikkvideoprodusent og han jobber med Investment Banking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå