Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 for å gjøre en lang historie kort: jeg reagerer på alt. drev lenge med ulik produkter for sensitiv hud(alle vanlige, og spes aktive produkter svir). dette var suksess i noen år, men etter en stund fikk jeg mye utbrudd i kinn(samme sted, gikk aldri bort) og litt her og der. jeg byttet til jojobaolje med stor suksess, og brukte kun mineralsminke uten bismuth(id`s matte versjon). det gikk gullfint, inntil de siste månedene. byttet så olje(siden jeg har hørt huden kan bli mettet av samme type over tid), og forsøkte aprikoskjerneolje. igjen suksess, i tillegg til at jeg dempet sminkebruk i ansikt. men nå: ........ utbrudd langt kjevepartiet og øvre hals.......går ikke bort. sminken forverrer det helt klart, men det blir ikke bedre av å la være. noen råd? tviler på nye kremer hjelper her...... har litt ulik rensekarriere gjennom årene: clinique/biotherm/REN/dermalogica. gir ingen spesielle utslag.
Frua Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hvorfor ikke gå tilbake til jojobaolje og deretter bytte merke på sminken isteden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå