Gå til innhold

Erfaring med å bo fra hverandre?

Anbefalte innlegg

Gjest mammamia
Skrevet

Noen som har erfaring med å bo fra hverandre som par? Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år, vi har hatt et ønske om å flytte sammen, men på grunn av avstand og det at vi har delt omsorg for to barn hver ser det ut til at vi er nødt til å bli boende på hver vår kant.. Noen som har vært i samme situasjon, og som har fått det til å fungere allikevel? Vil så gjerne dele livet med denne mannen- han er det beste som har hendt meg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ihvertfall et godt voksent par (ca. 50) som har vært sammen i mange år uten å flytte sammen, fordi de har hatt relativt unge barn som de har hatt annenhver uke. Nå har de bodd i samme by, da, og har vært sammen i helger og sikkert også i ukedager når barna har vært hos den andre forelderen. De har fortalt at de har gledet seg veldig til å flytte sammen en gang, men at de ventet til barna var store. Nå har de flyttet sammen :). Man MÅ jo ikke bo sammen selv om man møter den rette, hvis forholdene ikke ligger til rette for det. Men det er nok en fordel å bo noenlunde i nærheten av hverandre, slik at man kan være mest mulig sammen når barna er hos den andre forelderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...