Jente_20 Skrevet 21. juni 2010 #1 Del Skrevet 21. juni 2010 Syns det er så vanskelig det her singellivet. Det er så ofte man opplever at man liker vedkommende, og vedkommende liker deg, men ikke like godt som han liker hun andre. Det stikker når man ikke er #1 for "alle"... Hvorfor blir man ikke det? Det er alltid en som er søtere, penere, tynnere...Nei, det er frustrerende. Noen med tanker? Noen det også stikker for ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juni 2010 #2 Del Skrevet 21. juni 2010 Problemet - også på dette området - er at det nå finnes altfor mange mennesker i denne verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 21. juni 2010 #3 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Syns det er så vanskelig det her singellivet. Det er så ofte man opplever at man liker vedkommende, og vedkommende liker deg, men ikke like godt som han liker hun andre. Det stikker når man ikke er #1 for "alle"... Hvorfor blir man ikke det? Det er alltid en som er søtere, penere, tynnere...Nei, det er frustrerende. Noen med tanker? Noen det også stikker for ? Hvis du forventer at alle du liker, skal se på deg som fullkommen, så har du et problem, da det er svært usannsynlig. Du bør nok nøye deg med en som liker/aksepterer deg og som du kan like/akseptere, for hvis du absolutt vil inn i et forhold, så må du nok vente forgjeves, hvis du forventer å treffe en som du oppriktig sett anser for å være fullkommen, og motsatt(eller fire på krava). Og når folk hevder at partneren deres er fullkommen, så regner jeg med at de lyver en del, da den jeg anser for å være fullkommen er kun et konsept med egenskaper hentet i fra flere reelle personer, og ikke en person man kan forvente å treffe i virkeligheten, dvs alle har feil, dvs det finnes svært få/ingen 10ere. Endret 21. juni 2010 av gbnj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har aldri tenkt over dette på denne måten. Når jeg blir forelsket blir jeg såpass blind, at jeg faktisk tillater meg selv å bli såpass vimsete at jeg er den eneste som er pen, søt, interessant osv for den jeg har fått bekreftelse fra. Jeg har aldri kastet bort forelskede øyeblikk på å tenke på andre, da andre ser ut til å faktisk forsvinne fra planeten i det øyeblikket jeg er forelsket. I lag med Butikkhyller, lyktestolper, stener og lignende Og hvis jeg hadde fått konkurranse, hadde jeg sikkert prøvd å skjerpe meg et hakk, vært meg selv sådan og set hvor lang tid jeg hadde orket å vente. Men jeg hadde kjempet og gjort alt jeg kunne, så langt det går ann uten å bli en heks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Del Skrevet 26. juni 2010 Det holder at en person liker deg og etter hvert elsker deg. Om dette ikke varer møter du en ny som liker deg og vil etter hvert elske deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg er ganske kjekk, men opplever selvfølgelig ikke at alle liker meg. Jeg har sett jenter som andre syns er sinnsykt fine som jeg syns er pen, men ikke min type pen. Derimot faller jeg kanskje for en type jente min kompis aldri hadde falt for. Sån er det bare. Alle har forskjellig smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_20 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juli 2010 takk for svar folkens - særlig siste anonym bruker, enkelt og greit, sånn er det vel bare:-) får lære å takle det, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå