Gå til innhold

kjæresten har funnet seg enn ny en der han bor

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilt kjærest
Skrevet

Jeg er sammen, eller var sammen. Usikkert akkurat nå, med en gutt som bor på 9 timer med bil vekke fra meg (hordaland-hedmark) Vi har vert sammen i snart to år og har hatt det veldig fint sammen, begge skal begynne tredje året på videregående og vi har tenkt til å flytte sammen neste år. Det var i hvert fall planen helt til jeg fikk en fin melding på facebook her om dagen.

Bestevenninnen hans der borte som jeg har fått ganske god kontakt med sende meg en meld på facebook der det stod at hun trodde kjæresten min holdt på med noen. Hun hadde sett de holdt hender, kost på fest ect.

Dette er totalt knusende for meg. Jeg har ikke tatt det opp med han fordi jeg rett og slett ikke tørr å gjøre det, det kan ende med at han slår opp med meg, noe jeg absolutt ikke vil! Jeg elsker han, og jeg har aldri vert så seriøs med noen før. Han har til og med tatt opp temaet å få barn. Han, ikke jeg.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan kunne han gjøre noe sånt mot meg. Det er så mange tanker i hode mitt nå og jeg greier ikke å gjøre noe annet enn å gråte. Han later som ingen ting og sende meg meldinger som vanlig og ringer meg i helgene. Føler alt bare raser sammen!

Videoannonse
Annonse
Gjest fortvilt kjærest
Skrevet

Åj, skrivefeil i overskriften! beklager.

Gjest Awsome
Skrevet

Det er bare ein ting å gjøre, og det er å ta det opp med han.

Om ho bestevennina hans kan/tør/vil, så spør om ho kan ta bilde av de så du kan videresende til typen din og se hva han sier til det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...