Dixie Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Har noen av dere det (isteden for tv.) Vurdere å anskaffe slik (ikke mitt forslag da..) Inbiller meg at det kan være litt støyende.. Hva annet bør man tanke på? Har noen tips om pris og merk?? Tusen takk!!
Gjest Lea Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Vi kjøpte prosjektor for et halvt år siden (eller er det mer?) Har den i tillegg til TV-en da, for den bråker litt. Vi ser filmer på prosjektoren når vi leier og det hender at sambo ser fotball eller noe sånt. Men den er ikke i daglig bruk. Så vidt jeg vet er det en eller annen lampe (eller noe sånt) som har begrenset levetid og som koster masse penger på kjøpe. Derfor ser vi TV på TV'en . Vår er den billigste modellen til Epson. Kostet ca 8-9000 på Elkjøp for en stund siden. Kvaliteten er helt grei og det er ganske gøy å se film på den. Ulempen er at det må være nesten helt mørkt i rommet når vi skal bruke den, den bråker litt og vi må ha lerret på veggen. Ville nok ikke byttet ut TV-en med prosjektor, men det er supert å ha i tillegg til TV.
Veronal Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 Jeg har kjempelyst på prosjektor, men drømme- :skjegg: er litt vanskelig å overbevise selv om det er *mine* penger. Prosjeektorer varierer *veldig* i kvalitet og dermed også i pris. Du må regne med å betale over 20 kkr for å få høy (nok) kvalitet (oppløsning) - i hvertfall hvis du i tillegg ønsker et akseptabelt (og lavt) støynivå (<30 dB er bra) fra viften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå