Gjest Undrende Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Det var mye bråk i forholdet mellom meg og min exs, så hun gjorde det slutt. Hun vil være venner med meg, og vi møtes fortsatt rett som det er. Hun ønsker dette fordi hun fortsatt har litt følelser for meg. Etter at det ble slutt, er det ikke bråk lengre. Jeg har fortsatt sterke følelser for henne, og ønsker henne tilbake. Bør jeg opprettholde dette venskapet og vise meg fra en bedre side, der vi ikke bråker. Eller bør man trekke seg helt ut, slik at hun kan savne meg?
I Grosny Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Det var mye bråk i forholdet mellom meg og min exs, så hun gjorde det slutt. Hun vil være venner med meg, og vi møtes fortsatt rett som det er. Hun ønsker dette fordi hun fortsatt har litt følelser for meg. Etter at det ble slutt, er det ikke bråk lengre. Jeg har fortsatt sterke følelser for henne, og ønsker henne tilbake. Bør jeg opprettholde dette venskapet og vise meg fra en bedre side, der vi ikke bråker. Eller bør man trekke seg helt ut, slik at hun kan savne meg? Om hun savner deg eller ikke er litt underordnet. Problemet er bråket. HUn orker ikke det. Hvodan kan hun vite at dette ikke gjentar seg? Har dere forandret på noe? Har du forandret deg? Hva slags bråk var det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Det var vel en god grunn til at det ble slutt? Det er mange som glemmer hvorfor det endte, og det blir ofte ikke bedre selv om man prøver igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå