Gå til innhold

Bruke dildo?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen kjæreste, men iblandt trenger jeg noe mer enn det hånden min kan gi meg..... :)

Har tenkt på å kjøpe meg en dildo, men har aldri vært borti noe sånt før. Vet ikke hvor jeg skal kjøpe eller hvordan jeg skal gå frem for å få tak i det jeg trenger. Er ganske sjenert også nå det gjelder såne ting...

Noen som kan hjelp meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondomeriet sender pakken diskret og greit, så du kan jo handle på nettet? Har dessverre ingen anbefaling til deg, men de har stort utvalg og sender pakken på en grei måte, da slipper du å gå inn i en butikk liksom :)

Skrevet

Jeg har ingen kjæreste, men iblandt trenger jeg noe mer enn det hånden min kan gi meg..... :)

Har tenkt på å kjøpe meg en dildo, men har aldri vært borti noe sånt før. Vet ikke hvor jeg skal kjøpe eller hvordan jeg skal gå frem for å få tak i det jeg trenger. Er ganske sjenert også nå det gjelder såne ting...

Noen som kan hjelp meg?

Jeg er snart 18 år, og har onanert i en del år. Før brukte jeg gjenstander jeg hadde hjemme for å nå klimaks. Det kunne være litt store lipglosser eller andre ting. Jeg brukte det for å stimulere klitoris, og noen ganger puttet jeg penner eller andre ting inn i vagina. (PASS PÅ AT TINGENE ER RENE).

I påskeferien i år kjøpte jeg meg min første vibrator. Jeg var på tur alene og gikk innom en erotikkbutikk. Det gikk helt fint, var litt småflau, men det var veldig herlig når jeg fikk prøvd den.

Jeg kjøpte et sett med to forskjellige vibratorer, vagina- og analkuler. Jeg synes ikke dildoene var kjempebra første gangen jeg prøvde, men når jeg prøve flere ganger ble det bedre (Det går litt på teknikk). Ettersom tiden har gått har jeg vært innom kondomeriet mange ganger. I dag har jeg seks vibratorer, et sett med vaginakuler, to forskjellige typer analkuler og noen andre dupedingser.

Jeg har vært i butikken og kjøpt hver gang, men jeg vet at min venninne kjøpte på nettet, og fikk det tilsend helt anonymt. Hvis du vil ha mye for pengene så kan du kjøpe dette settet:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9762899

Jeg har dette settet, og det er veldig bra. Det er forskjellige vibratorer og du har derfor litt å veldig imellom :)

Dette er også bra:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9769125

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kondomeriet sender pakken diskret og greit, så du kan jo handle på nettet? Har dessverre ingen anbefaling til deg, men de har stort utvalg og sender pakken på en grei måte, da slipper du å gå inn i en butikk liksom :)

Ja, det er jo det beste siden jeg ikke kommer til å tørre å gå inn på kondomeriet alene. Å ha med seg en venninne er også uaktualt, vet ikke hvordan de hadde reagert om jeg hadde sagt dette ... Hadde jeg bare fått en i gave ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 18 år, og har onanert i en del år. Før brukte jeg gjenstander jeg hadde hjemme for å nå klimaks. Det kunne være litt store lipglosser eller andre ting. Jeg brukte det for å stimulere klitoris, og noen ganger puttet jeg penner eller andre ting inn i vagina. (PASS PÅ AT TINGENE ER RENE).

I påskeferien i år kjøpte jeg meg min første vibrator. Jeg var på tur alene og gikk innom en erotikkbutikk. Det gikk helt fint, var litt småflau, men det var veldig herlig når jeg fikk prøvd den.

Jeg kjøpte et sett med to forskjellige vibratorer, vagina- og analkuler. Jeg synes ikke dildoene var kjempebra første gangen jeg prøvde, men når jeg prøve flere ganger ble det bedre (Det går litt på teknikk). Ettersom tiden har gått har jeg vært innom kondomeriet mange ganger. I dag har jeg seks vibratorer, et sett med vaginakuler, to forskjellige typer analkuler og noen andre dupedingser.

Jeg har vært i butikken og kjøpt hver gang, men jeg vet at min venninne kjøpte på nettet, og fikk det tilsend helt anonymt. Hvis du vil ha mye for pengene så kan du kjøpe dette settet:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9762899

Jeg har dette settet, og det er veldig bra. Det er forskjellige vibratorer og du har derfor litt å veldig imellom :)

Dette er også bra:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9769125

Takk for langt svar :)

Hva er vagina og anal-kuler? Syns det hørtes litt vondt ut ...

Tenkte i første omgang å kjøpe en vanlig dildo, som er litt myk? Jeg kommer fra et veldig strengt hjem, så har ikke så greit forhold til min egen seksualitet ....

Så jeg kan ikke gå inn på disse nettsidene heller, for da vil andre som skal inn på maskinen min se at jeg har vært inne på kondomeriet.no ...

Det er faktisk en sjelden gang, når jeg har tilfeldigvis gått forbi et kondomeri, at jeg har hatt lyst til å gå inn en tur, men så har jeg tenkt at nå tror sikkert andre at det er noe alvorlig galt med meg ... eller tenk om jeg møter på noen jeg kjenner, hva tror de om meg da ...

Skrevet

Takk for langt svar :)

Hva er vagina og anal-kuler? Syns det hørtes litt vondt ut ...

Tenkte i første omgang å kjøpe en vanlig dildo, som er litt myk? Jeg kommer fra et veldig strengt hjem, så har ikke så greit forhold til min egen seksualitet ....

Så jeg kan ikke gå inn på disse nettsidene heller, for da vil andre som skal inn på maskinen min se at jeg har vært inne på kondomeriet.no ...

Det er faktisk en sjelden gang, når jeg har tilfeldigvis gått forbi et kondomeri, at jeg har hatt lyst til å gå inn en tur, men så har jeg tenkt at nå tror sikkert andre at det er noe alvorlig galt med meg ... eller tenk om jeg møter på noen jeg kjenner, hva tror de om meg da ...

Bare hyggelig!

Vaginakuler er enten en "tråd" med små/store kuler som man fører inn i vagina. Dette er som oftes uten vibrasjon, men det går også an å kjøpe vagina-egg, som er vibrerende egg som er i vagina. Jeg for min del synes ikke det er vondt i det hele tatt - Jeg tvert imot merker det nesten ikke. Analkuler er liknende kuler som skal inn i analen. Analkulene har jeg enda ikke prøvd, så da kan jeg ikke uttale meg om det er vondt eller ikke, men jeg vil anta det er vondere enn vaginakuler - Rett og slett fordi vagina er mer utvidet enn analen, om man har onanert litt tidigere.

Jeg forstår at du ikke vil gå inn på kondomeriet.no hvis du er redd for at foreldrene dine skal se det. Jeg synes selvfølgelig det er veldig synd at du ikke er så veldig "kjent med deg selv" seksuelt. Det er veldig nyttig og kjenne seg selv. Samleie bedre om man kjenner sin egen kropp fa før (Jeg er selv jomfru, men dette er jeg sikker på). Da vet du hva du liker og ikke liker.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det er ingen som tror at det er noe galt med deg fordi du er på kondomeriet. Jeg er selv 18 år, og for noen år siden ville jeg nok ikke turt å gå på kondomeriet, men i dag gjør jeg det uten problemer.

Du sier at du kunne tenkte deg en myk dildo - Altså, uten vibrasjon? Det er mange å velge imellom. Det er helt runde dildoer, og det er runde dildoer med forskjellige mønster på, det er dildoer som er formet som en penis osv. Det er mye å veldig imellom.

Jeg vet ikke helt om jeg fikk svart på alt, men spør gjerne igjen om noe er uklart :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Vel, hvis du møter noen på kondomeriet er de vel der i samme ærend som deg? Da er de nok like flau som deg og vil nok fokusere mer på sitt ærend der enn ditt ;)

De som jobber på erotikkbutikker er vant med det utroligste av forespørsler og fetisjer, så de vil ikke reagere i det hele tatt på at du stikker innom for å skaffe deg en dildo! De er veldig profesjonelle og kan hjelpe deg å velge hvilken dildo som passer deg best utifra dine kriterier (f.eks. at den skal være i et mykt materiale). Tøff deg opp og stikk innom erotikkbutikken neste gang du går forbi, så skal du se at det er mindre flaut enn du tror :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...