Gå til innhold

Leie bilbane som bursdagspresang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om steder på østlandet hvor en kan leie bilbane, og en bra bil til kjøre med?

Jeg har ikke peiling på biler, men det er derimot kjærestens store lidenskap, og jeg vil så gjerne gi ham dette:)

Noen som har gjort dette, som vet ca pris og hvor de har dette tilbudet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Du kan høre med rudskogen?

Tror det blir vannskelig å få leid bilbane OG bane-bil, men går sikkert ann å leie hver for seg.

Blir nok også rimelig dyrt, da det må være profesjonelle og folk som jobber der, og mest sansynlig ambulansepersonell og brannvesen.

Du kan jo evt melde han på til en av dagene rudskogen har åpent for "alle" og få leid en bil? For tror det blir vannskelig (og dyrt) å ha hele greia for seg selv. Er ganske artig opplevelse å kjøre på rudskogen, selv om det er en god del andre bilder der (har kun sittet på, men uansett)

Endret av Huffsa
Skrevet

Tusen takk for svar, det så veldig greit ut det du foreslo:)

Dyrt, men tror jammen det blir verdt det når han får kost seg på banen den dagen:)

Gjest Huffsa
Skrevet

Tusen takk for svar, det så veldig greit ut det du foreslo:)

Dyrt, men tror jammen det blir verdt det når han får kost seg på banen den dagen:)

Det er absolutt verdt det :)

Har aldri kjørt bane selv, men har sitti på med kompisser flere ganger, og er noe av det kuleste jeg har gjort. Og jeg er litt over middels intressert i biler ;)

Skrevet

Da satser jeg på at han og synes det! :)

Men med "trening/kvalifisering og heat kjøring", menes det da et kurs før en får prøve seg på banen med en instruktør i bilen?

Gjest Huffsa
Skrevet

Da satser jeg på at han og synes det! :)

Men med "trening/kvalifisering og heat kjøring", menes det da et kurs før en får prøve seg på banen med en instruktør i bilen?

Det veit jeg ikke, du kan jo ringe dit i morgen å høre :)

Skrevet

Det skal jeg få gjort ;)

Gjest Huffsa
Skrevet

Du får si hva det blir til da, og hvor mye det kommer på :) Er jo greit å vite for oss andre også :D

Skrevet

Du får si hva det blir til da, og hvor mye det kommer på :) Er jo greit å vite for oss andre også :D

Ringte til Rudskogen og fikk bestilt gavekort på heldags racingkurs, som du foreslo :)

Dyrt var det, kom på 5550 kr. Men de andre tibudene var kun for grupper, og ikke enkeltpersoner.

Så nå venter jeg på gavekort og faktura i posten :)

• 3 uker senere...
Gjest Huffsa
Skrevet

Ringte til Rudskogen og fikk bestilt gavekort på heldags racingkurs, som du foreslo :)

Dyrt var det, kom på 5550 kr. Men de andre tibudene var kun for grupper, og ikke enkeltpersoner.

Så nå venter jeg på gavekort og faktura i posten :)

Så bra :D Da blir nok gubben fornøyd!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei! Hvordan gikk dette da (om dere har vært der ennå)? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...