Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Trenger tips til hvordan jeg skal tenke for å unngå at selvtilliten blir lagt i grus. Har aldri sett ekskona i levende live, men via bilder blant annet på facebook. Blondt fint hår, store pupper, smal rundt midjen og et pent smil.. Så sitter jeg her og føler meg dvaskete. Men noen kilo ekstra over magen, og med pupper som ser ut deretter etter amming. Har mest lyst til å gråte akkurat nå....
Gjest strykebrett Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Folk er ganske så forfengelige og selvhøytidelige på hvilke bilder de publiserer på FB, det er ikke sikkert hun ser i nærheten så bra ut i virkeligheten. Husk på at det er deg han er sammen med, og det er det nok en grunn til
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Prøver å tenke slik jeg også. Vi har jo en kjemi som ingen andre av verken hans eller mine ekser kan sammenligne seg med. Vet jo at jeg ikke er stygg. Men får jo nesten lyst til å legge inn silikon når jeg ser henne. Vet jo at kjæresten er en skikkelig puppegutt, og det gjør jo ikke saken bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå